خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک 


قیمت : 54900 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک 


قیمت کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.




 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 

















دانلود کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک - فیدیبو











رتبه: ۴٫۲ - ‏۳۱ رأیخرید و دانلود کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک مترجم تهمينه زاردشت از انتشارات مروارید. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...





نام من سرخ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد









نام من سرخ (به ترکی استانبولی: Benim Adım Kırmızı) رمانی از اورهان پاموک است تحت تأثیر رمان مشهور ایتالیایی نام گل سرخ. نام من سرخ برنده ... او از کتاب‌های بسیاری در این رمان نام می‌برد که در فرهنگ و تمدن اسلامی نامی بوده‌اند. اغلب این کتاب‌ها - از آن ...


تاریخ نشر‏: ‏۱۹۹۸‏; تاریخ نشر فارسی: ۱۳۸۹

زبان‏: ‏ترکی استانبولی


محل نشر‏: ‏ترکیه

سبک‏: ‏رمان

‏۱ دربارهٔ رمان · ‏۲ طرح رمان






خرید کتاب نام من سرخ نوشته اورهان پاموک از انتشارات مروارید ...









رمان «نام من سرخ» نوشته اورهان پاموک، برنده جایزه ادبی نوبل به قلم تهمینه زاردشت از ... کتابی را با هفت رنگ نقش زده است و حاصل کار نقاشی کاشی گونه‌ای است از اثر.






کتاب صوتی نام من سرخ اثر اورهان پاموک - نوار











رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۷۹ رأیکتاب صوتی نام من سرخ اثر اورهان پاموک . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.


حجم دانلود‏: ‏1188 مگابایت

سال انتشار صوتی‏: ‏1396


ناشر صوتی‏: ‏آوانامه

تعداد فصل‏: ‏63






کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک - چشمه | با تخفیف | 30بوک









خرید اینترنتی و آنلاین کتاب نام من سرخ نوشته اورهان پاموک و ترجمه عین له غریب از نشر چشمه، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان خارجی.






کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک | ایران کتاب











رتبه: ۳٫۸ - ‏۱۲ مرورخرید کتاب نام من سرخ تفکری ژرف بر اصالت و بدیع بودن نویسنده اورهان پاموک مترجم عین له غریب انتشارات نشر چشمه.


تعداد صفحه‏: ‏594

نوع جلد‏: ‏شومیز






دانلود کتاب نام من سرخ - اورهان پاموک - کتابراه









کتاب نام من سرخ به قلم اورهان پاموک ، برنده جایزه نوبل ادبیات سال 2006، به روایت تاریخ ... یکی از انگیزه‌های پاموک برای نگارش این اثر بازآفرینی داستان‌های ادبیات ...






دانلود کتاب صوتی نام من سرخ - اورهان پاموک - کتابراه









کتاب صوتی نام من سرخ اثر اورهان پاموک، نویسنده ترک زبان معاصر و برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۲۰۰۶ است که بخشی از تاریخ ترکیه در زمان امپراتوری عثمانی را ...






مشخصات، قیمت و خرید کتاب نام من سرخ اثر ارهان پاموک | دیجی ...











رتبه: ۴٫۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی کتاب نام من سرخ اثر ارهان پاموک و قیمت انواع کتاب چاپی نشر چشمه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر چشمه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... کتاب خانه ی خاموش اثر اورهان پاموک. ۴۹,۵۰۰ تومان. کتاب در راه اثر ...





نام من سرخ»، اثری پست‌مدرن - موسسه شهر کتاب









۲۰ آذر ۱۳۹۲ - «کتاب سیاه» یکی از آخرین آثار اورهان پاموک نویسنده‌ی معاصر ترکیه است ... این نویسنده پیش از این با آثاری چون، نام من سرخ و استانبول، نزد مخاطب ...






معرفی کتاب نام من سرخ نوشته اورهان پاموک | رمان | پیشنهاد ...









۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - نام من سرخ اثر فاخر نویسنده ترک زبان معاصر و برنده جایزه نوبل سال 2006، اورهان پاموک است که توسط نشر چشمه به انتشار رسیده است.






نهمین میزگرد بوطیقا: نقد و بررسی رمان «نام من سرخ» اورهان ...









۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - نهمین میزگرد بوطیقا: نقد و بررسی رمان «نام من سرخ» اورهان پاموک ... خانی: من فکر می‌کنم ایده‌ی مهم کتاب این است که پاموک سعی می‌کند از ... چون معتقدم وقتی می‌خواهیم اثری از نویسنده‌ای ترجمه کنیم باید با جهان‌بینی او نیز آشنا باشیم.






Ahmad Sharabiani's review of نام من سرخ - Goodreads











رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط Ahmad Sharabiani۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - اورهان جایی در همین کتاب مینویسند: «تصویر و متن، رنگ و کلمه، با هم برادرند.» اورهان پاموک مینویسند: بعضیها میگویند: «نام من سرخ»، یک رمان ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر






دانلود رمان ترکی نام من سرخ از اورهان پاموک








دانلود نسخه ترکی استانبولی و ترجمه فارسی کتاب «Benim Adım Kırmızı» اثر ... پاموک در رمان «نام من سرخ» بخشی از تاریخ ترکیه در زمان امپراتوری عثمانی را به ...






نگاهی به «نام من سرخ»؛ اورهان پاموک/ ریحانه بهبودی - الف









۲۴ آبان ۱۳۹۳ - اورهان پاموک کتابی را با هفت رنگ نقش زده است و حاصل کار نقاشی کاشی گونه‌ای است از اثر. نقاش نویسنده می‌شود و نویسنده نقاش، راوی نگارگر است و ...






معرفی کتاب نام من سرخ؛ رمان برنده جایزه نوبل ادبیات - گاج مگ









۴ تیر ۱۳۹۷ - نام من سرخ، نوشته اورهان پاموک جزء کتاب‌هایی است که شاید قطر زیاد جلدش شما را یاد کتاب‌های تاریخی و حجیمی که آنها را نیمه‌تمام رها کرده‌اید، بیندازد، اما ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر






نام من سرخ /پاموک - معرفی کتاب - blogfa









نام من سرخ اورهان پاموک عین له غریب انتشارات چشمه پادشاه عثمانی تصمیم داره ... کتاب کلا بر محور نقاشی می گرده و می بینیم که در اون زمان نقاشی توی کشورهای اسلامی فقط ... ورهان پاموک، جایزه ادبی صلح، جایزه ادبی تاثیر گذارترین صد فرد سال جهان، ...






کتاب نام من سرخ- اثر: اورهان پاموک - ادبیات ترکیه









کتاب نام من سرخ - اثر اورهان پاموک از انتشارات نشر چشمه - مترجم: عین له غریب - ادبیات ترکیه.






دانلود کتاب صوتي نام من سرخ نوشته اورهان پاموک-كتابخوان خوانا











رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورکتاب صوتي نام من سرخ اثر اورهان پاموک، نويسنده ترک زبان معاصر و برنده جايزه نوبل ادبيات سال 2006 است که بخشي از تاريخ ترکيه در زمان امپراتوري عثماني را ...





کتاب صوتی «نام من سرخ» | واوخوان









کتاب صوتی «نام من سرخ» / اثر اورهان پاموک / گوینده: آرمان سلطان زاده/ مترجم: عین‌له غریب / سرپرست تولید: آوانامه / ژانر : جنایی، داستان، رمان.






کتاب صوتی نام من سرخ - اورهان پاموک - آوانامه











رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۵ مرورکتاب صوتی نام من سرخ اثر اورهان پاموک ترجمه عین‌له غریب با صدای آرمان سلطان زاده نام من سرخ اثر فاخر نویسنده ترک زبان معاصر و برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۲.





معرفی کتاب نام من سرخ نوشته اورهان پاموک - یار کتاب









۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - آثار او پیش از دریافت جایزه نوبل ادبیات به ۴۶ زبان و پس از آن به ۵۶ زبان ترجمه شده است. مشخصات کتاب: نام من سرخ. نویسنده : اورهان پاموک.






خرید کتاب (نام من سرخ) | اثر اورهان پاموک | نام ... - بانک کتاب ...









خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک. ... دفعاتی که پیشنهاد شده. 0 بار. تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند. 0 بار. تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند.






خرید کتاب نام من سرخ اورهان پاموک با تخفیف | نشر چشمه









خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک با تخفیف ویژه و ارسال سریع و ارزان به سراسر کشور از فروشگاه اینترنتی کتاب ادب سرا.






قتل با اصول شخصی: نقدی بر کتاب «نام من سرخ» نوشته ...









۱ دی ۱۳۹۷ - پاموک توی نام من سرخ با روایت پست‌مدرنی که ساخته تا حد خوبی توانسته به این غایت برسد. ... نقدی بر کتاب «نام من سرخ» نوشته اورهان پاموک ... من نبود، تقصیر از خود پاموک بود که گفته تحت تاثیر نام گل سرخ، نام من سرخ را نوشته.






دانلود کتاب رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک نویسنده ترکیه ای PDF









دانلود ... دانلود کتاب رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک نویسنده ترکیه ای PDF. نوع فایل : PDF تعداد صفحات : 692 صفحه درباره کتاب رمان نام من سرخ رمان نام من سرخ سه ...






کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک











رتبه: ۴٫۵ - ‏۵۷ رأی۶ مرداد ۱۳۹۱ - رمان شباهت های بنیادی با رمان نام گل سرخ اثر امبرتو اوکوی ایتالیایی داره. اونجا هم یک ... «نام من سرخ» - نقدی بر رمان اورهان پاموک (برنده نوبل ادبی )





لیست قیمت کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک | ترب









خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک ، لیست قیمت کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک ، ارزانترین قیمت کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک ، تخفیف های کتاب نام من ...






کتاب نام من سرخ ~اورهان پاموک، عین له غریب (مترجم) - نشر ...









۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - نام من سرخ ~اورهان پاموک، عین له غریب (مترجم) - نشر نشر چشمه - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.






معرفی رمان «نام من سرخ» نویسنده «اورهان پاموک»؛ «سعید زمانی ...









۱۹ آبان ۱۳۹۵ - هنگام خواندن رمان نام من سرخ این حس به خواننده القا می‌شود که مشغول تماشای آثار نقاشی از یک گالری، آن هم آثار نقاشی مینیاتور می‌باشد. آثار دوره ...






خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک و عین اله غریب نشر ...









نام من سرخ [جهان نو، داستان خارجی/95] عنوان کتابی است از اورهان پاموک با ترجمه‌ی عین اله غریب که در 692 صفحه و توسط انتشارات نشر چشمه در سال 1394 به چاپ رسیده ...






نام من سرخ + اورهان پاموک – هزار رمان









۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - نام من سرخ (به ترکی استانبولی: Benim Adım Kırmızı) رمانی از اورهان پاموک است تحت تأثیر رمان مشهور ایتالیایی نام گل سرخ. نام من سرخ ... او از کتاب‌های بسیاری در این رمان نام می‌برد که در فرهنگ و تمدن اسلامی نامی بوده‌اند. اغلب این ...






کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک - کتابچی









خرید کتاب نام من سرخ نوشته اورهان پاموک، انتشارات مروارید از کتابچی. به همراه مشخصات، قیمت و درباره کتاب.






اورهان پاموک و درهای بسته در تهران - BBC News فارسی









۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - دعوت از اورهان پاموک، نویسنده مشهور ترکیه ای و برنده نوبل ادبیات رخداد فرهنگی ... نام من سرخ، دختر موقرمز، استانبول، کتاب سیاه ،قلعه سفید و ... از جمله آثار برجسته و موفق او هستند که در ایران توسط ناشران مختلفی به چاپ رسیده‌اند.






رمان نام من سرخ در بستر قسمتی از گذشته امپراتوری عثمانی ...









۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - رمان نام من سرخ شیوه چند صدایی و یا رخدادهاگوناگونتوسط شخصیتها است. ... کتاب زندگی نو اثر اورهان پاموک من بنا به فرمان سلطان گروهی از بهترین و ...






«نام من سرخ» یک اثر چندصدایی است/تنش بین دو گفتمان ...









۱۳ آذر ۱۳۹۲ - نجومیان در این برنامه گفت: من فقط درباره رمان «نام من سرخ» اورهان پاموک ... کتاب پنجاه و چند فصل و 12 راوی دارد که برخی از آن‌ها زمان بیشتری پیدا ...






«نام من سرخ» اورهان پاموک نقد می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ...









۲۵ آذر ۱۳۹۶ - رمان «نام من سرخ» اثر اورهان پاموک، در پنجاهمین جلسه از سلسله نشست‌های ادبیات ملل، بارخوانی و بررسی می شود.






چاپ ششم نام من سرخ در«مروارید» - خبرگزاری شبستان ، رسانه ...









۸ بهمن ۱۳۹۷ - چاپ ششم نام من سرخ در«مروارید» اثر« اورهان پاموک» با ترجمه «تهمینه زاردشت» ... پاموک در کتاب «نام من سرخ» از راوی های مختلفی برای تشریح ماجراهای ...
















































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموکگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک فروشندگان و قیمت کتاب - ...








کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا وضعیت: نا موجود. دیجی کالا · 2.7 تهران-تهران.






کتاب رمان نام من سرخ My Name Is Red اثر اورهان پاموک Orhan ...









۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - شرح و توضیحات کتاب رمان My Name Is Red (نام من سرخ) اثر اورهان پاموک : رمان نام من سرخ در زمان امپراطور عثمانی سلطان مراد سوم واقع می شود. درون مایه ...






کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک|ادبی|تهران، سهروردی جنوبی ...









کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک|ادبی|تهران، سهروردی جنوبی|خرید و فروش عنوان کتاب :نام من سرخ اثر اورهان پاموک ترجمه عین له غریب| سایت ثبت آگهی، نیازمندی و ...






ترجمه‌ی دیگری از «نام من سرخ» پاموک منتشر شد - ایسنا









۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ترجمه‌ی دیگری از رمان «نام من سرخ» اورهان پاموک منتشر شد. ... همچنین در یادداشت روی جلد کتاب آمده است: رمان «نام من سرخ» خواننده را به ... کتاب‌های «نام من سرخ»، «برف»، «استانبول» و «موزه معصومیت» از دیگر آثار این نویسنده است.






نگاهی به رمان «نام من سرخ» اثر اورهان پاموک - هفته‌نامه حمل و نقل









۴ شهریور ۱۳۹۸ - «نام من سرخ» اثر فرید اورهان پاموک رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و استاد ادبیات ترکیه در سال ۱۹۹۸ نوشته ‌شده است. این کتاب جوایز بی‌شماری ازجمله جایزه ...






کتاب هاي اورهان پاموک - برندگان نوبل ادبیات









کتاب هاي اورهان پاموک - نويسنده کتاب هاي : آقای جودت و پسران ، استانبول ، اسرار کتاب سیاه ... سفید ، من یک درختم ، مو قرمز ، موزه معصومیت ، میان فنجان های قهوه ، نام من سرخ ، کتاب سیاه - برندگان نوبل ادبیات. ... اثر : اورهان پاموک ازانتشارات نشر چشمه.






فروشگاه اينترنتى كتاب تيتاس on Instagram: “کتاب نام من ...








۹ فروردین ۱۳۹۷ - 207 Likes, 4 Comments - فروشگاه اينترنتى كتاب تيتاس (@tittas_insta) on Instagram: “کتاب نام من سرخ – اثر اورهان پاموک – ترجمه عین له ...






فروشگاه اينترنتى كتاب تيتاس na Instagramie: „کتاب ن ...








۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - Polubienia: 206, komentarze: 4 – فروشگاه اينترنتى كتاب تيتاس (@tittas_insta) na Instagramie: „کتاب نام من سرخ – اثر اورهان پاموک – ترجمه ...






نام من سرخ اثر اورهان پاموک برنده ی نوبل 2006 - لذت متن - blogfa









نام من سرخ اثر اورهان پاموک برنده ی نوبل 2006 - ذهنم مانند لباس ژنده ی روی بند در باد سرد ... بالاخره بعد ۵۲ روز مطالعه ی این کتاب قطور و ۷۰۰ صفحه ای را به پایان رساندم.






نام من سرخ را همه یک رمان ایرانی می‌دانند - گروه انتشاراتی ققنوس









۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست خبری اورهان پاموک در ... و تاثیر آن در رمان‌های او پرسید گفت: به جزء کتاب «نام من سرخ» من در رمان ...






‫آوانامه‬ - نام من سرخ اورهان پاموک رمان «نام من سرخ» اثر - Facebook









نام من سرخ اورهان پاموک رمان «نام من سرخ» اثر اورهان پاموک از دستمایه‌ای تاریخی ... زاده این کتاب بخشی از زندگی یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار تاریخ آمریکای لاتین ...






کتاب نام من سرخ- اثر: اورهان پاموک - بیشترین ترجمه شده ها









کتاب نام من سرخ - اثر اورهان پاموک از انتشارات نشر چشمه - مترجم: عین له غریب - بیشترین ترجمه شده ها.






کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک | خرید اینترنتی | فروشگاه ...









نام کتاب: نام من سرخ نویسنده: اورهان پاموک مترجم: تهمینه زاردشت ناشر: مروارید سال انتشار: 1398 1397 تعداد صفحات: 594 قطع: رقعی رده سنی: بزرگسال دسته بندی ...






کتاب صوتی نام من سرخ - اورهان پاموک - آدیولیب









کتاب صوتی نام من سرخ اثر اورهان پاموک ترجمه عین‌له غریب با صدای آرمان سلطان زاده نام من سرخ اثر فاخر نویسنده ترک زبان معاصر و برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۲.






ایبنا - «نام من سرخ» از اورهان پاموک نقد می‌شود - خبرگزاری کتاب









۲۳ آذر ۱۳۹۶ - در این نشست رمانی از اورهان پاموک، نوبلیست سال 2006 بررسی می‌شود. این رمان «نام من سرخ» نام دارد و تحت تاثیر رمان مشهور ایتالیایی «نام گل سرخ» ...






دانلود کتاب رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک نویسنده ترکیه ای PDF








دانلود کتاب رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک نویسنده ترکیه ای PDF. نوع فایل : PDF تعداد صفحات : 692 صفحه درباره کتاب رمان نام من سرخ رمان نام من سرخ سه داستان ...






اصل مقاله 567.17 K - پژوهش ادبیات معاصر جهان






PDF



توسط ابراهیمی - ‏2018
ir. بررسی تطبیقی - ترامتنی تأثیر کتاب نگاره های مکتب هرات بر اورهان. پاموک با تأکید بر داستان خسرو و شیرین نظامی و رمان نام من سرخ. مرضیه ابراهیمی. کارشناس ...





نام من سرخ | اورهان پاموک | برنده نوبل ادبیات 2006 | کتاب نام ...









رمان نام من سرخ از بهترین آثار اورهان پاموک برنده نوبل ادبیات 2006 می باشد. نام من سرخ، اثری است تكان‌دهنده و زيبا كه داستانش را با جذابيت و كشش فراوان ....






کتاب نام من، سرخ [چ1] -شبکه جامع کتاب گیسوم









کتاب نام من، سرخاثر اورهان پاموک، جهانپور ملکی‌الموتی، مجید ملایی بوده و چاپ 1 آن در ... این اثر، بازآفرینی داستان‌های ادبیات کلاسیک بوده است، در این رمان از کتاب‌های ...






کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک - نیلبوک








کتاب نام من سرخ را اورهان پاموک ، نویسنده ی برجسته ی معاصر ترکیه نوشته است.او اثار شایسته و مهمی دارد که همگی مورد توجه محافل ادبی جهان قرار گرفته اند.او برای ...






نام من سرخ؛ تکان‌دهنده، زیبا و پرکشش - همشهری آنلاین









۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - خسرو معصومی: «نام من سرخ» نوشته اورهان پاموک، رمانی است بسیار زیبا و تاثیرگذار. ... کتاب. ميزان اطلاعاتي كه نويسنده از ايران دارد، حيرت‌انگيز است و از آن ... نام من سرخ، اثري است تكان‌دهنده و زيبا كه داستانش را با جذابيت و كشش ...






بررسی «نام من سرخ» اورهان پاموک - روزنامه دنیای اقتصاد









۲۶ آذر ۱۳۹۶ - نشست بررسی رمان«نام من سرخ» نوشته اورهان پاموک در قالب پنجاهمین نشست از سری نشست‌های ادبیات ملل برگزار می‌شود. اورهان پاموک، نویسنده اهل ...






کتاب نام من سرخ | خرید کتاب | فروشگاه کتاب | خرید آنلاین ...









خرید کتاب نام من سرخ، پدید‌آورنده: اورهان پاموک، ناشر: مروارید، مترجم: تهمینه ... است پاموک در کشور خود نویسنده‌ای بسیار نامدار است آثار او پیش از دریافت جایزه نوبل ...






«نام من سرخ» با ترجمه تهمینه زاردشت - پارسینه









۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ترجمه‌ی دیگری از رمان «نام من سرخ» اورهان پاموک منتشر شد. ... همچنین در یادداشت روی جلد کتاب آمده است: رمان «نام من سرخ» خواننده را به ... کتاب‌های «نام من سرخ»، «برف»، «استانبول» و «موزه معصومیت» از دیگر آثار این نویسنده است. 0.






نام من سرخ / اورهان پاموک / Orhan Pamuk / My Name Is Red









۹ دی ۱۳۸۹ - نام من سرخ / اورهان پاموک / Orhan Pamuk / My Name Is Red ... پاموك در كتاب " نام من سرخ " ناقل و ستايشگر سبک های نقاشی هِرات و اصفهان و شیراز و تبریز است بيانگر داستان خدمت ... نقد و بررسی آثار مشاهیر داستانویسی ایران و جهان.






نام من سرخ/ اورهان پاموک/ عین له غریب/ انتشارات چشمه









درباره کتاب "نام من سرخ" چند تا نکته به ذهنم می رسه که ترجیح می دم با همین نکات این ... اورهان پاموک، جایزه ادبی صلح، جایزه ادبی تاثیر گذارترین صد فرد سال جهان، ...






کتاب نام من سرخ- اثر: اورهان پاموک - معروف ترین رمان ها









نام من سرخ. Benim Adim Kirmizi 1998 اُرهان پاموک متولد 1952، در رمان « نام من سُرخ » بخشی از تاریخ ترکیه و ایران را در روزگاران گذشته از امپراتوری عثمانی و ...






کتاب نام من سرخ- اثر: اورهان پاموک - داستان معمایی









کتاب نام من سرخ - اثر اورهان پاموک از انتشارات نشر چشمه - مترجم: عین له غریب - داستان معمایی.






مروری بر مهمترین آثار اورهان پاموک به فارسی









۲۲ مهر ۱۳۹۴ - اکثر آثار او در ایران به فارسی ترجمه شده است. «قلعه سفید»، «زندگی نو»، «نام من سرخ»، «کتاب سیاه»، «استانبول؛ خاطرات و شهر» از جمله آثار وی ...






پاراگرافی از کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک - بلاگرام









۲۸ تیر ۱۳۹۷ - پاراگرافی از کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک من، #شیطان، چیزی که الان ناراحتم کرده کار این #نقاش‌هاست. همیشه خدا منو این جوری می‌کشن، #شاخ و #دم و ...






کتاب نام من سرخ- اثر: اورهان پاموک - داستان تاریخی









کتاب نام من سرخ - اثر اورهان پاموک از انتشارات نشر چشمه - مترجم: عین له غریب - داستان تاریخی.






کتاب صوتی نام من سرخ - آپارات








۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - آدیولیب - کتاب های صوتی کتاب صوتی نام من سرخ اثر اورهان پاموک ترجمه عین له غریب با صدای آرمان سلطان زاده. نسخه کامل این کتاب صوتی را می ...






دریافت مقاله - پرتال جامع علوم انسانی






PDF


اورهان پاموک در سال ۱۹۵۲ در استانبول و در خانواده ای ثروتمند چشم به جهان گشود، پس از. گذراندن تحصيلات . ... آثار این نویسنده ترک برنده جایزه نوبل ۲۰۰۶ تاکنون به ۳۴ زبان در بیش از یکصد کشور جهان ... شهرت جهانی پاموک زمانی بیشتر شد که کتاب نام من قرمز را نوشت. ... عنوان نام من سرخ است، نمونه درخشانی از این روش رمان نویسی است.






- اثر نویسنده ترک و برنده جایزه نوبل - جام نیوز









۲۹ آبان ۱۳۹۳ - «نام من سرخ» يكي از بهترين آثار اورهان پاموك است كه براي او جوايز متعددي را به ... اين كتاب كه تا كنون به 24 زبان زنده دنيا ترجمه شده، از طرف كتابخانه ...






کتاب نام من سرخ- اثر: اورهان پاموک - بهترین رمان ها








کتاب نام من سرخ - اثر اورهان پاموک از انتشارات نشر چشمه - مترجم: عین له غریب - بهترین رمان ها.






دانلود کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک pdf | پاور ورد









فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد. دانلود کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک pdf-کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک pdf-دانلود کتاب نام من سرخ ...






معرفی کتاب‌های اورهان پاموک ؛ برنده جایزه نوبل ادبیات - ...









۲۸ آبان ۱۳۹۸ - در این یادداشت، تعدادی از آثار او را مرور می‌کنیم تا همه با هم، در چشیدن این ادویه‌ی جادویی، ... از معروف‌ترین کتاب‌های اورهان پاموک «نام من سرخ» است.






اورهان پاموک در ایران









۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - سفر این نویسنده با سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همزمان شده ... «نام من سرخ» از آثار مهم اورهان پاموک است که هشت سالی پیش از جایزه ...






نام من سرخ ؛ اورهان پاموک؛ ترجمه عین له غریب؛ با صدای: آرمان ...








۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک از دستمایه ای تاریخی برخوردار است و ایده مرکزی آن ... همه ی ماجرای کتاب در خانه ای قدیمی به نام خانه ادریسی ها می گذرد.






کتاب نام من سرخ- اثر: اورهان پاموک - برندگان جوایز ادبی









کتاب نام من سرخ - اثر اورهان پاموک از انتشارات نشر چشمه - مترجم: عین له غریب - برندگان جوایز ادبی.






عین له غریب مترجم آثار اورهان پاموک - Magiran









«نام من سرخ» نخستین رمانی بود که عین له غریب از اورهان پاموک به فارسی برگرداند و تا تابستان سال ۹۰ به چاپ سوم رسید. ناشر این کتاب نشر چشمه بود. بعد از آن ...






کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک | بازار سلامت نیکوپی









بررسی مشخصات , به روزترین قیمت از برترین فروشگاه های کشور و خرید آنلاین کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک.






فایل کامل و ارزان دانلود کتاب رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک ...









فروش انحصاری فایل دانلود کتاب رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک نویسنده ترکیه ای PDF فقط در فروشگاه فایل برتر. یعنی این فایل با این قیمت تنها در این فروشگاه ...






کتاب نام من سرخ - خرید کتاب و نوشت افزار - باهوک









فروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه کننده محصولات متنوع کتاب و نوشت افزار است، خرید آنلاین ...






«نام من سرخ» اورهان پاموک نقد می شود | رمان «نام من سرخ» اثر ... - ...








۲۵ آذر ۱۳۹۶ - رمان «نام من سرخ» اثر اورهان پاموک، در پنجاهمین جلسه از سلسله نشست های ادبیات ملل، بارخوانی و ... برندسازی در حوزه نشر و کتاب چگونه محقق می شود؟






دانلود کتاب‌ نام من سرخ









اگر علاقمند به مطالعه کتب تاریخی هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب "نام من سرخ" را ... "نام من سرخ" عنوان کتابی از نویسنده معروف ترکیه‌ای به نام "اورهان پاموک" می‌باشد.






چرا سفر «اورهان پاموک» به ایران نیمه‌کاره ماند؟ - مشرق نیوز









۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - گروه فرهنگ و هنر مشرق - «فرید (فَریت) اورهان پاموک» اولین نویسنده ترک ... در رمان "نام من سرخ" از نگارگری ایرانی، میراث هنری شهرهای مهم ایران و مکاتب خاص آن ها، و مینیاتور ایرانی بهره برده است یا "کتاب سیاه" را تحت تاثیر منطق ...






دانلود کتاب رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک نویسنده ترکیه ای PDF









۱۳ آبان ۱۳۹۸ - دانلود بهترين کتاب هاي الکترونيکي ، جديدترين کتاب هاي صوتي ، کتاب هاي رايگان ، فيلم هاي آموزشي ، کتاب هاي دانشگاهي ، مقالات دانشجويي و ...






دانلود کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک ترجمه عین اله غریب ...









فایل کمیاب و بی نظیر دانلود کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک ترجمه عین اله غریب با تلاش و پشتکار و گذاشتن ساعت ها وقت بالاخره آماده استفاده شد. دقت کنید بعد از ...






دانلود کتاب رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک نویسنده ترکیه ای ...









۲۲ آبان ۱۳۹۸ - دانلود کتاب رمان نام من سرخ اثر اورهان پاموک نویسنده ترکیه ای PDF ... حلقه‌ی واسط بین این سه داستان، نقش‌ها (مینیاتورها)یی است که پاموک با ...






کتاب نام من سرخ- اثر: اورهان پاموک - پرفروش ترین رمان های ایران









نام من سرخ. Benim Adim Kirmizi 1998 اُرهان پاموک متولد 1952، در رمان « نام من سُرخ » بخشی از تاریخ ترکیه و ایران را در روزگاران گذشته از امپراتوری عثمانی و ...






درباره «نام من سرخ» اثر «اورهان پاموك»: زندگي آن‌گونه كه واقعا ...









درباره «نام من سرخ» اثر «اورهان پاموك»: زندگي آن‌گونه كه واقعا بوده و هست. بابك زماني. البته كتاب «نام من سرخ» كتابي درباره گذشته نه‏چندان دور تركيه است. آن زمان كه نام ...






اورهان پاموک - لک‌لک بوک









اوج شهرت پاموک زمانی بود که رمان «نام من سرخ» را در سال ۱۹۹۸ منتشر کرد که انبوهی ... آثار 1. جودت بیک و پسران، ۱۹۸۲ 2. خانه خاموش، ۱۹۸۳ 3. قلعه سفید، ۱۹۸۵ 4. کتاب ...






خرید اینترنتی کتاب نام من سرخ اثر فرید اورهان پاموک نشر ...









خرید اینترنتی کتاب نام من سرخ اثر فرید اورهان پاموک نشر آسو kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.






با خانم نویسنده: معرفی کتاب «نام من سرخ است»، از اورهان ...









۲۰ تیر ۱۳۹۲ - یکی از تالیفات اورهان پاموك، کتاب «نام من سرخ است» است. ... در مد نظر بوده که تاثیر نقاشى اروپائى که در کتاب با عنوان نقاشى ونیزى یا فرنگى ...






کتاب رمان نام من سرخ My Name Is Red – فروشگاه انتشارات ...









رمان My name is Red اثر اورهان پاموک نویسنده ترک تبار است. این رمان که برنده جایزه نوبل ادبیات نیز هست، پیرامون قتل‌هایی مشکوک در زمان سلطان مراد عثمانی است.






کتاب نام من سرخ | نوشته اورهان پاموک - دی بوک









کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک ترکیه ای است. خرید کتاب نام من سرخ نشر چشمه پیشنهاد فروشگاه دی بوک برای علاقه مندان ادبیات ترکیه و کتابهای پاموک است...






کتاب هاي اورهان پاموک - نویسندگان فرانسوی









کتاب هاي اورهان پاموک - نويسنده کتاب هاي : آقای جودت و پسران ، استانبول ، اسرار کتاب سیاه ... سفید ، من یک درختم ، مو قرمز ، موزه معصومیت ، میان فنجان های قهوه ، نام من سرخ ، کتاب سیاه - نویسندگان فرانسوی. ... اثر : اورهان پاموک ازانتشارات نشر چشمه.






روزنامه شهروند: ترجمه در هزار توی کپی‌رایت - پیشخوان









۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - این انتشاراتی که پیش از این شش کتاب پاموک به‌ نام‌های نام من سرخ، کتاب ... چشمه به‌عنوان «ناشر رسمی آثار پاموک در ایران»؛ اورهان پاموک درباره این‌که ...






اسرار داستان نویسی اورهان پاموک - سایت مصطفی بیان









۴ بهمن ۱۳۹۶ - رمان «نام من سرخ» از شاهکارهای اورهان پاموک است که بخاطر این رمان جایزه نوبل ادبیات را در سال ۲۰۰۶ دریافت کرد. این کتاب را تحت تاثیر داستان ...






خرید کتاب مو قرمز اثر اورهان پاموک-قیمت کتاب مو قرمز - بوکالا











رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید کتاب و خرید اینترنتی و آنلاین کتاب مو قرمز (جهان نو) اثر اورهان پاموک ترجمه ... کتاب بعدی پاموک سال ۱۹۹۸ با عنوان نام من سرخ به چاپ رسید که علاوه بر بیشمار ...
خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک ارزان,کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,Miscellaneous با قیمت ارزان,خرید پستی کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک,خرید اینترنتی کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک,خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک با قیمت 54900,خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک فقط 54900,خرید Miscellaneous کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک,خرید Miscellaneous با قیمت 54900,kharid کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک,gheymat کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک, پلی ساختم کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک قیمت : 54900 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک قیمت کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایی خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک ارزان,کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,Miscellaneous با قیمت ارزان,خرید پستی کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک,خرید اینترنتی کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک,خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک با قیمت 54900,خرید کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک فقط 54900,خرید Miscellaneous کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک,خرید Miscellaneous با قیمت 54900,kharid کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک,gheymat کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک,