خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز 


قیمت : 42000 تومان


برند : Aamout Pub


خرید پستی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز 


قیمت کتاب پس از تو اثر جوجو مویز 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب پس از تو اثر جوجو مویز


 


نقد و بررسی تخصصی

روی جلد رمان «پس از تو»، این عنوان به چشم می‌خورد: «ادامه‌ی رمان: من پیش از تو». همین نکته منجر به  این شد که عشاق رمان‌های «مویز» بار دیگر رمانی پیش رو داشته باشند، با همان سبک و حتی همان شخصیت‌های رمان پرفروش «من پیش از تو». این رمان به‌تازگی منتشر شده است. کار ترجمه‌ی آن را خانم «مریم مفتاحی» انجام داده و نشر «آموت» آن را به چاپ رسانده است.

دنباله‌ای با همان سبک و سیاق

اگر به تاریخ انتشار این رمان دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که مویز وقتی «پس از تو» را منتشر کرد، سه سال از انتشار «من پیش از تو» گذشته بود. نسخه‌ی سینمایی آن در حال ساخت بود و فروش آن همچنان ادامه داشت. در واقع استقبال کم‌نظیر خوانندگان از رمان قبلی، که در سال 2012 نوشته شده بود، نویسنده را بر آن داشت تا دنباله‌ای بر آن رمان بنویسد. «پس از تو» نیز مطابق انتظار از فروش خوبی برخوردار شد و بارها به تجدید چاپ رسید. این موضوع تا حدی پیش رفت که این رمان هم به سنت اکثر رمان‌های  مویز در رده‌ی «پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز» قرار گرفت تا مویز در مزرعه‌ی شخصی‌اش، لبخندی رضایت‌بخش بزند و با آرامش‌خاطر به فکر نوشتن رمان بعدی‌اش باشد.  

 

داستان لوییزا، تمامی ندارد.

«لوییزا» بعد از آنکه ماجراهایی که شرحش در رمان قبلی آمده را از سر گذراند، حالا در لندن زندگی می‌کند. او که صاحب مبلغی است که از کارفرمای قبلی به ارث برده، در آن شهر، خانه‌ای خریده است. او مجددا در کافی‌شاپی مشغول به کار می‌شود. «لی‌لی» بعد از مدت‌ها لوییزا را پیدا می‌کند و از او کمک می‌خواهد تا بتواند با خانواده‌ی پدری خود ارتباط برقرار کند. لوییزا از شغلی که در آن مشغول به کار است، ناراضی است و به کمک همکارش شغلی جدید پیدا می‌کند؛ اما این‌بار در آمریکا! حال او باید تصمیم بگیرد به لی‌لی کمک کند و در لندن بماند یا به آمریکا برود و شغل بهتری را تجربه کند. درست در همین بحبوحه است که مرد جوانی به نام «سام» با لوییزا آشنا می‌شود و این موضوع تصمیم گیری را برای وی بسیار مشکل‌تر می‌کند.

مخاطبان چه می‌گویند؟!

بعد از انتشار «پس از تو» در سطح جهان، بسیاری از خوانندگان از آن استقبال کردند و برخی نیز آن را به قوت رمان قبلی یعنی «من پیش از تو» ندانستند. با هم برخی از نظرات خوانندگان را می‌خوانیم که در صفحه‌ی اصلی سایت کتاب منتشر کرده‌اند:    

امیلی می (انگلستان): «وقتی رمان "من پیش از تو" را خواندم خیلی لذت بردم. به محض اینکه فهمیدم این رمان هم دنباله‌ی همان رمان است، سریع آن را خریدم و شروع به خواندنش کردم. اما وقتی تمام شد، نمی‌خواهم بگویم ناامید شدم؛ اما کاملا رمان قبلی را بیشتر دوست داشتم.

هیثر ک (کانادا): پس از تو، از آن دست رمان‌هاست که با خواندنش ماجرای آن همیشه همراه شما خواهد بود. عاشق شخصیت‌هایش خواهید شد و وقتی پایان آن را می‌خوانید، مطمئنا شوکه خواهید شد!

دایان هیتسفلد (اتریش): اصلا از این موضوع خجالت نمی‌کشم که بگویم این رمان آن‌قدر مرا عاشق خودش کرده بود که باعث شد تا مدت‌ها شب‌ها تا دیروقت توی رختخواب در حال خواندنش باشم؛ در حالی که باید صبح خیلی زود از خواب بیدار می‌شدم.

نیکی: بسیار متاسفم. بسیار متاسفم که این رمان نوشته شده است. من ترجیح می‌دادم این رمان هیچ‌وقت نوشته نمی‌شد. برای من داستان باشکوه «لوییزا و ویل» در همان صفحات پایانی رمان «من پیش از تو» تمام شد.

محمد یغمایی: به شما پیشنهاد می‌کنم قبل از خواندن این رمان حتما «من پیش از تو» را بخوانید. تقریبا مطمئنم این رمان می‌تواند شما را همان‌قدر تحت‌تاثیر قرار بدهد. رمانی عاشقانه که فقط مویز می‌تواند آن را بنویسید.

گروه اندوه درمانی!

در رمان قسمت‌هایی که در مورد انجمن «اندوه‌درمانی» است، بسیار تاثیرگذار از کار درآمده است. در واقع بسیاری از خوانندگان این قسمت را یکی از نقاط قوت رمان می‌دانستند. راز این قسمت از رمان را باید در زندگی شخصی نویسنده جست‌وجو کرد. مویز در دهه‌ی چهارم زندگی خود، چندسالی یکی از اعضای همین انجمن‌ها بوده و سال‌ها تحت درمان قرار داشته است. او معتقد است حضورش در این انجمن بسیار در روند زندگی‌اش تاثیرگذار بوده و دیدش را نسبت به موضوعات اطرافش تغییر داده است. مویز فکر می‌کند بیشتر مردم در شناخت اشتباه‌های زندگی‌شان دچار مشکل هستند و توجه به این موضوع در زندگی‌ آدم‌ها برای یک رمان‌نویس می‌تواند بسیار تاثیر‌گذار باشد. داستان این کتاب درباره‌ی دو شخصیت است که در پیشبرد اهداف داستان موثر هستند. داستان در این باره است که چطور می‌توانی آدمی را تغییر دهی و وقتی آن‌ها از تغییر سربازمی‌زنند، چگونه می‌توانی آن‌ها را با شرایط‌شان سازگار کنی. داستان درباره‌ی انتخاب‌هاست. درباره‌ی کیفیت زندگی‌ و چه کسی حق دارد تصمیم بگیرد، زندگی چطور باشد.

مویز؛ نویسنده‌ای علاقمند به دنباله‌نویسی

مویز نویسنده‌ای است که به دنباله‌نوشتن علاقه دارد. رمان «دختری که رهایش کردی» نیز از همین نویسنده، دنباله‌ای است بر «ماه عسل در پاریس». او در مورد نوشتن «پس از تو» با یکی از خبرنگاران مصاحبه کرد و درمورد انگیزه‌اش وارد گفت‌وگو شد:

دنباله‌های داستانی مانند روباه‌های حیله‌گر هستند. چه انگیزه‌ای از نوشتن دنباله‌ی کتاب «پس از تو» داشتید؟ صدای «لو» مانند صدای باقی شخصیت‌ها من را ترک نمی‌کرد؛ بخشی از آن هم به این دلیل بود که خواننده‌ها می‌خواستند درباره‌ی لو و اینکه چطور او به تجربه‌های آن‌ها مربوط می‌شود، صحبت کنند. بعد اینکه نوشتن فیلمنامه‌ی «من پیش از تو» به این معنی بود که او هر روز در ذهن من در رفت‌وآمد است. در نهایت، وقتی به خودم آمدم، دیدم من هم همان سوالی را می‌پرسم که دیگران می‌پرسند: «بعدش چه می‌شود؟»


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


کتاب «پس از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. این رمان در ادامه‌ی رمان قبلی این نویسنده با نام «پیش از تو» نوشته شده است. جوجو مویز، روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی انگلیسی، متولد ۱۹۶۹ لندن، فارغ‌التحصیل دانشگاه لندن و یکی از معدود نویسندگانی است که دو بار موفق شده جایزه‌ی داستان بلند رمانتیک سال را از انجمن رمان‌نویسان رمانتیک دریافت کند. وی که حدود ده سال برای روزنامه‌ی ایندیپندنت مقاله نوشته، سال‌هاست که فقط به نوشتن می‌پردازد. رمان «من پیش از تو» به قلم جوجو مویز در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و اقتباس فیلم سینمایی آن با نقش‌آفرینی دو بازیگر سرشناس انگلیسی، امیلیا کلارک و سام کلافین ساخته شده است. در معرفی این داستان می‌خوانید: «لوسیا کلارک است، دختر پرستاری که درِ دنیای بزرگ‌تری به رویش گشوده شده است، می‌رود تا با عبور از آن‌ها زندگی را از سر بگیرد و آهنگی دیگر از بودنِ خویش بنوازد. لوسیا که اینک تحول عظیمی در او رخ‌ داده است، با تجربه‌ی جدیدی روبه‌رو می‌شود و شرایط به‌گونه‌ای رقم می‌خورد که یک‌بار دیگر در آزمون زندگی شرکت می‌کند و بر سر دوراهی می‌ایستد. درنهایت مجبور می‌شود انتخابش را بکند و این شاید بزرگ‌ترین تصمیم زندگی‌اش باشد که...» این کتاب را نشر «آموت» منتشر کرده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب پس از تو اثر جوجو مویز




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















پس از تو ادامه رمان من پیش از تو | معرفی، خلاصه و مشخصات رمان







۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - اما کتاب پس از تو به داستان زندگی لو بعد از ویل اشاره می کند. ... پس از تو با عنوان اصلی After you اثر دیگری از جوجو مویز نویسنده و روزنامه‌نگاری ...








کتاب پرفروش پس از تو نوشته جوجو مویز - فیدیبو









رتبه: ۳٫۶ - ‏۴۷۱ رأیخرید و دانلود کتاب پس از تو اثر جوجو مویز مترجم مریم مفتاحی از نشر آموت. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، الکترونیکی و پی ...







مشخصات، قیمت و خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز ... - ...









رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۴۱ مرورخرید اینترنتی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز و قیمت انواع کتاب چاپی نشر آموت از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر آموت با بهترین قیمت ...







دانلود رمان پس از تو - جوجو مویز - کتابراه







رمان پس از تو در ادامه رمان پرفروش من پیش از تو توسط جوجو مویز نوشته شده و به همان اندازه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. کتاب پس از تو (After you) هم با یک حادثه ...








کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز - نوار









رتبه: ۴٫۳ - ‏۴۷۷ رأیکتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.







کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | ایران کتاب









رتبه: ۳٫۷ - ‏۱۶ مرورخرید کتاب پس از تو رمانی طنزآمیز، حزن انگیز و هیجان انگیز نویسنده جوجو مویز مترجم مریم مفتاحی انتشارات آموت.


نوع جلد‏: ‏زرکوب








دانلود رمان پس از تو اثر جوجو مویز - ناول کافه دانلود رمان









رتبه: ۴٫۲ - ‏۱۰۵ رأی۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - برای دانلود رمان پس از تو از جوجو مویز در ادامه مطلب با ما همراه باشید. ... کتاب پس از تو به داستان زندگی لو بعد از اینکه ویل آن تصمیم مهم و حیاتی را ...







کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - آموت | با تخفیف | 30بوک







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز و ترجمه مریم مفتاحی از نشر آموت، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان خارجی.








خرید کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز از انتشارات آموت، مریم ...







خرید کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز از انتشارات آموت، مریم مفتاحی، در شهر کتاب ... نویسنده این رمان «پس از تو» را در ادامه رمان «من پیش از تو» نوشته ات و این اثر به ...








دانلود کتاب پس از تو جوجو مویز | ایران پیپر







دانلود رایگان کتاب رمان پس از تو جوجو مویز برای موبایل صوتی و پی دی اف pdf لینک مستقیم آن ادامه رمان پرفروش ... دانلود رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز.








معرفی و خلاصه داستان رمان عاشقانه پس از تو - دلگرم







۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - کتاب پس از تو عاشقانه‌ای است در ادامه رمان معروف و موفق من پیش از تو. اثر ارزشنمد دیگری از جوجو مویز که حاضر نیستید حتی یک لحظه آن را رها کنید.











تصاویر بیشتر برای کتاب پس از تو اثر جوجو مویزگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - کتابچی









رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرور«پس از تو» ادامه رمان معروف و موفق «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده. هر دو کتاب مذکور توسط «مریم مفتاحی» ترجمه و توسط «نشر آموت» ...







پس از تو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







پس از تو (به انگلیسی: After You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ در بریتانیا چاپ شد. رمان پس از تو، ادامه‌ای است ...


تاریخ انتشار‏: ‏۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵; (‏کتاب‌های پن...

زبان‏: ‏انگلیسی

وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








پس از تو جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی نشر آموت - کافه کتاب ...









رتبه: ۴٫۱ - ‏۹ مرورمعرفی کتاب پس از تو اثر جوجو مويز: مویز درباره این کتاب می گوید: من قصد نداشتم که ادامه ای بر ماجراهای داستان من پیش از تو بنویسم، اما کار بر روی یک اسکریپت ...







رمان عاشقانه جوجو مویز - فروشگاه کتاب و لوازم التحریر میلاد







کتاب «پس از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. ... مدتی است که در ایران آثار جوجو مویز بسیار محبوب شده‌اند و در ابعاد بازار کتاب ایران(رمان های ...








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز – مایار کتاب







کتاب پس از تو هم با یک حادثه شروع می شود. حادثه ای که داستان کتاب بر آن سوار است. پس از تو به هجده ماه پس از مرگ ویل برمی‌گردد. با لوئیزا در وضعیتی روبرو ...








بررسی، مشخصات و خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | ...







خرید اینترنتی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز و قیمت انواع کتاب مرتبط در این زمینه از بزرگترین بانک کتاب اینترنتی | جدیدترین کتاب ها با بهترین قیمت با ...








خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز قیمت با تخفیف ویژه ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورکتاب پس از تو اثر جوجو مویز، ادامه ی رمان من پیش از تو اثر همین نویسنده است که توسط خانم مریم مفتاحی ترجمه و توسط انتشارات آموت به چاپ رسیده است. جوجو مویز با ...







معرفی کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز | رمان | پیشنهاد کتاب ...









رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط پرستو آشتیان۱۱ آذر ۱۳۹۵ - پس از تو عنوان رمانی است که جوجو مویز در سال 2015 در ادامه‌ی رمان بسیار معروف و موفق من پیش از تو نوشته است. مویز اذعان داشته است که از قبل قصد ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








خرید کتاب پس از تو جوجو مویز با تخفیف | نشر آموت







خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز با تخفیف ویژه و ارسال سریع و ارزان به سراسر کشور از فروشگاه کتاب ادب سرا.








کتاب پس از تو : ادامه رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز | خرید ...







نام کتاب: پس از تو (ادامه رمان من پیش از تو) نویسنده: جوجو مویز مترجم: مریم مفتاحی ناشر: آموت سال انتشار: 1398 تعداد صفحات: 544 قطع: رقعی رده سنی: بزرگسال دسته ...








پس از تو اثر جوجو مویز | فروشگاه اینترنتی کتاب ارشاد | ...








رتبه: ۸٫۴۱۰ - ‏ ۱ مرورپس از تو اثر جوجو مویز از انتشارات آموت عنوان رمانی است که در سال ۲۰۱۵ در ادامه‌ی رمان بسیار معروف و موفق «من پیش از تو» نوشته شده است.







کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - گیمینگ تولز









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورکتاب پس از تو اثر جوجو مویز در قسمتی از این کتاب می خوانیم: مردی درشت هیکل در انتهای کافه حسابی عرق کرده بود. سرش را زیر انداخته و به لیوان نوشیدنی روی میز ...







کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - دشت کتاب فروشگاه آنلاین ...









رتبه: ۳٫۵ - ‏۲ مرور30,000 تومان; کتاب جاناتان مرغ دریایی اثر ریچارد باخ. امتیاز 4.33 از 5. مكان گيرنده Fluro Big Pullover Designers Remix 29 تومان. لینکها. کتاب فروشی آنلاین.







پس از تو آثار برات-جوجو مویز-لیلی قاسمی









رتبه: ۴ - ‏۱۲ مرورخرید کتاب پس از تو نویسنده جوجو مویز مترجم لیلی قاسمی انتشارات آثار برات.







خرید ارزان کتاب پس از تو اثر جوجو مویز با تخفیف | کتابدان







کتاب «پس از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. این رمان در ادامه‌ی رمان قبلی این نویسنده با نام «پیش از تو» نوشته شده است. جوجو مویز، ...








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز فروشندگان و قیمت کتاب - ایمالز







هزاران کتاب · 5.0 تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش. کتاب پس از تو اثر جوجو مویز کتاب پس از تو اثر جوجو مویز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا وضعیت: نا ...








من پیش از /پس از تو - ویرگول







ادامه‌ای بر این کتاب با نام "پس از تو" نوشته شد که از طریق کتاب‌های پاملا دورمن در ۲۹ سپتامبر ... پس از تو با عنوان اصلی After you اثر دیگری از جوجو مویز نویسنده و ...








کتاب هاي جوجو مویز - نویسندگان انگلیسی







کتاب هاي جوجو مویز - نويسنده کتاب هاي : آخرین نامه معشوق ، اسب رقصان ، باز هم من ، بازار طاووس ، بندر نقره ای ، پاریس تک نفره ، پس از تو ، تنها در پاریس و داستانهای دیگر ، تک و تنها در پاریس ، خلیج نقره ای ، دختری ... اثر : جوجو مویز ازانتشارات آموت.








لیست قیمت کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | ترب






خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز ، لیست قیمت کتاب پس از تو اثر جوجو مویز ، ارزانترین قیمت کتاب پس از تو اثر جوجو مویز ، تخفیف های کتاب پس از تو اثر ...








دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز MP3 | passing | ...







اطلاعات بیشتری در مورد فایل دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز MP3 احتیاج دارید؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر فقط کافی است بر روی دکمه دانلود کلیک ...








پس از تو | sbjust







این کتاب ادامه رمان پرفروش من پیش از تو اثر جوجو مویز، روایت‌گر کسانی است که در دو راهی‌های دشوار زندگی ایستاده‌اند و حال باید با بی‌رحمی‌ها بجنگند. این کتاب هم مانند ...








کتاب صوتی "پس از تو" از جوجو مویز - گروه آموزشی علم ما ...







۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - کتاب صوتی "پس از تو" از جوجو مویز %کتاب صوتی %رمان %پرفروش ترین %نیویورک تایمز %کتاب و کتاب ... بعد فواید خنده و اثر خندیدن (۲) ...








پس از تو اثر جوجو مویز ترجمه ملیحه وفایی - خرید کتاب فدک بوک









رتبه: ۳ - ‏۲۰ مرورپس از تو اثر جوجو مویز ترجمه ملیحه وفایی. وضعیت موجودی قابل تهیه: نیازمند بررسی بازار و مراکز پخش. مقایسه شود. 20 رای. ناشر ملینا ...


مولف / مترجم‏: ‏جوجو مویز / ملیحه وفایی

نوع جلد‏: ‏شوميز


تعداد صفحه‏: ‏516








کتاب پس از تو (After you) اثر جوجو مویز | رمان عاشقانه | ...







۲۸ آذر ۱۳۹۷ - کتاب پس از تو (After You) رمانی عاشقانه، نوشته جوجو مویز است. این کتاب ادامه‌ رمان پرفروش «من پیش از تو» است که در 29 سپتامبر 2015 در ...








دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز | o | 1811







دانشجوی فرهیخته برای کسب اطلاعات بیشتر از محتویات فایل دانلودی دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز بر روی دکمه دانلود کلیک کنید. توضیحات کامل ...








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز ترجمه لیلی قاسمی نشر برات ...







خرید اینترنتی کتاب پس از تو اثر جوجومویز ترجمه لیلی قاسمی نشر برات علم با موضوع رمان خارجی از سایت فروش کتاب اینترنتی هزاران کتاب.








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - دایاسنتر







اثر جوجو مویز، 2 بار برنده جایزه از انجمن رمان نویسان رمانتیک.








معرفی رمان پس از تو اثر جوجو مویز - آژانس چهارفصل







رمان پس از تو اثر جوجو مویز نویسنده ی معاصر انگلیسی است. این کتاب در واقع قسمت دوم از کتاب من پیش از تو می باشد. هر دوی این رمان ها در مدت کوتاهی پس از چاپ به ...








کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز مریم مفتاحی - ایران بوک ...







کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز مریم مفتاحی. مشخصات کتاب کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز مریم مفتاحی نوشته جوجو مویز ناشر: نشر آموت تاریخ نشر: .. ادامه مطلب ...








خرید کتاب پس از تو ، اثر جوجو مویز– سایت دانش بوک







مترجم : شیوا جبل عاملی. رده سنی : بزرگسال. سال انتشار : 1397. قطع کتاب : رقعی. نوع جلد : شومیز. نوبت چاپ : سوم. تعداد صفحات : 429. شابک : 978964544313.








پس از تو اثر جوجو مویز - خرید کتاب با پایین ترین قیمت







خرید کتاب (رمان) پس از تو اثر جوجو مویز - ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی - انتشارات آتیسا - مای بوکز مرجع کتب نو و دست دوم با پایین ترین قیمت.








دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز MP3 - 4kiastore







۱۷ دی ۱۳۹۸ - پس از تو با عنوان اصلی After you اثر دیگری از جوجو مویز نویسنده و ... کتاب من پیش از تو به ماجرای زندگی لوئیزا کلارک قبل از اینکه ویل ترینر ...








دانلود کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - دی ال کتاب دانلود ...







دانلود رایگان کتاب اعم از دانلود کتاب روانشناسی، دانلود کتاب فلسفی، دانلود کتاب موفقیت، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود کتاب الکترونیکی، دانلود کتاب پی دی اف، ...








معرفی و دانلود رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - ...









رتبه: ۳ - ‏۲ رأی۱۷ مهر ۱۳۹۸ - کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است . ... این اثر داستان زندگی مرد جوان و ماجراجویی است که با علاقه‌ی فراوان ، ورزش‌های خطرناکی انجام می‌دهد و در یک حادثه ... برچسب‌هاجوجومویزمن پس از تومن پیش از تو.







دانلود کتاب پس از تو | جوجو مویز | طاقچه









رتبه: ۳٫۵ - ‏۸۳ رأی«پس از تو» نوشته جوجو مویز(-۱۹۶۹)، نویسنده موفق انگلیسی است. این کتاب در ادامه کتاب «پیش از تو» منتشر شده است و از رمان‌های عاشقانه پرفروش نیویورک‌تایمز ...







پس از تو اثر جوجو مویز | مجله اینترنتی تحلیلک







رمان پس از تو مانند کتاب من پیش از تو حرف و حدیث‌های زیادی در محافل ادبی برپا کرد. جوجو مویز به خوبی از مشکلات اجتماعی این روزهای...








کتاب پس از تو تالیف جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی







خرید کتاب پس از تو تالیف جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی انتشارات آموت، کتاب رمان، کتاب داستان,رمان ... مادرم به من گفته بود همراهی با ویل روی زندگی ام اثر می گذارد.








کتاب پس از تو (جلد فانتزی طلاکوب) | بازارچه خرید و فروش ...







کتاب پس از تو (جلد فانتزی طلاکوب). پس از تو با عنوان اصلی اثر دیگری از جوجو مویز نویسنده و روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال 2002 به نوشتن رمان‌های عاشقانه ...








رمان پس از تو اثر جوجو مویز به همراه قسمتی از رمان | کتاب







۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - رمان پس از تو اثر جوجو مویز به همراه قسمتی از رمان | دانلود رمان پس از تو برای پی دی اف | دانلود رمان برای پی دی اف و موبایل.








کتاب پس از تو, جوجو مویز, مسعود هاشمی, آسو - کتاب ایده پرداز







کتاب پس از تو, جوجو مویز, مسعود هاشمی, آسو, کتاب پس از تو, جوجو مویز, من پیش از ... جهت دیدن اطلاعات بیشتر درباره کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین بر روی ...








قیمت و خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | دینگولند









رتبه: ۴٫۲ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه با بهترین قیمت در ...







کتاب پس از تو (جلد فانتزی نقره کوب) اثر جوجو مویز | مترجم ...







کتاب پس از تو (جلد فانتزی نقره کوب) اثر جوجو مویز | مترجم نازنین نجفیان، ادامه‌ای است بر کتاب رمان پرفروش قبلی نویسنده با عنوان من پیش از تو که در سال ۲۰۱۲ ...








کتاب پس از تو (ادامه رمان من پیش از تو) جوجو مویز مریم ...






خرید اینترنتی کتاب پس از تو (ادامه رمان من پیش از تو) نویسنده:جوجو مویز,مترجم:مریم مفتاحی ... کتاب پس از تو اثر جوجو مویز ... کتاب هرگز رهایم نکن اثر كاز.








مشخصات، قیمت و خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز ... - ...









رتبه: ۴٫۵ - ‏۳۵ مرورخرید اینترنتی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه با بهترین قیمت در ...







دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز | madonna | 20







دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 30 حجم کل فایل ها: 217 مگابایت مدت زمان پخش: 14 ساعت و 31 دقیقه نویسنده: جوجو مویز ...








کتاب پس از تو - نمایشگاه کتاب آنلاین - باهوک









رتبه: ۳ - ‏۷ مروردر باهوک هر آنچه از کتاب تاریخ، رمان، دانشگاهی، سیاسی، شعر، حقوق، هنر، کودک، آموزش زبان ... ابزار نقاشی و هنر و ... کتاب پس از تو. پدیدآورنده: جوجو مویز مترجم: امین ...







قیمت و خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز – جلد زرکوب | ...







مشخصات و خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - جلد زرکوب در فروشگاه اینترنتی چرچی نت، خرید آنلاین کتاب رمان خارجی.








خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز و مریم مفتاحی نشر آموت ...







پس از تو عنوان کتابی است از جوجو مویز با ترجمه‌ی مریم مفتاحی که در 544 صفحه و توسط انتشارات آموت در سال 1395 به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از After ...








خرید کتاب پس ازتو نوشته جوجو مویز- فروشگاه اینترنتی ...







خرید کتاب پس ازتو نوشته جوجو مویز با 20 درصد تخفیف | فروشگاه اینترنتی کتاب ... موضوع: رمان; اثر : جوجو مویز; ناشر: آسو; مترجم: دکتر مسعود هاشمی; سال انتشار: ... کتاب من پیش از تو به ماجرای زندگی لوئیزا کلارک قبل از اینکه ویل ترینر به ...








کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز - آسان طب







کتاب پس از تو به روایت سرگذشت لوئیزا کلارک بعد از واقعه ای ناگوار پرداخته و دوستداران این شخصیت جالب را با ماجرایی ... کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز.








کتاب پس از تو نویسنده جوجو مویز | قیمت و خرید اینترنتی ...







کتاب پس از تو نویسنده جوجو مویز رمان «پکتاب پس از تو نویسنده جوجو مویزس از تو» نوشته جوجو مویز نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی و خالق رمان «پیش از تو» از ...








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - جت کِت







۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - فروش اینترنتی، آنلاین کتاب پس از تو اثر جوجو مویز / جتکت - jetket.








رمان پس از تو اثر نویسنده معروف جوجو مویز به زبان ... - Picuki.com







Instagram post added by sarangshopfr رمان پس از تو اثر نویسنده معروف جوجو مویز به زبان #اسپانیایی ✅ 340 صفحه ‍ اطلاع از قیمت و خرید کتاب با مراجعه ...








دانلود رایگان کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - سایت مهندسان ...







۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - دانلود کتاب پس از تو جوجو مویز. پائولین سارا جو مویس (به انگلیسی: Jojo Moyes) در سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد .جوجو مویز در ابتدا روزنامه‌نگاری در ...








معرفی کتاب پس از تو از جوجو مویز - #کلاغه







۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - معرفی کتاب پس از تو از جوجو مویز . این کتاب از جوجو مویز در ادامه‌ی کتاب « من پیش از تو » است. جوجو مویز کتابهای پیش از تو و پس از تو را منتشر ...








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام - کیا کالا







خرید اینترنتی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه با ...








جوجو مویز و تمنای ناشران ایرانی - خبرگزاری آنا







۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - استقبال کم‌نظیری که مردم ایران از آثار جوجو مویز کردند، به هیچ عنوان قابل ... کتاب دیگری از جوجو مویز می‌گیرد و دومین کتاب با نام «پس از تو» را با ...








كتاب پس از تو اثر جوجو مويز - انتشارات آموت |فروشگاه ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب پس از تو نوشته جوجو مويز از نشر انتشارات آموت ،در فروشگاه آنلاین صانعی علوم انساني، روانشناسي.








بایگانی‌ها کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | فروشگاه آنلاین سی ...







کتاب پس از تو اثر جوجو مویز. 449 ؋ · افزودن به سبد خرید. ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم. 794509006 - 780504079 (93+) Info@seekala.com ...








کتاب پس از تو نشر الینا | جوجو مویز | الینا | فروشگاه ...







خرید اینترنتی کتاب پس از تو نشر الینا | نوشته ی جوجو مویز | نشر الینا | ترجمه ی ملیحه وفایی | قیمت 38080 تومان | با تخفیف ویژه در فروشگاه هافکو.








خرید و قیمت کتاب رمان پس از تو اثر جوجو مویز از غرفه کتاب ...







خرید اینترنتی کتاب رمان پس از تو ا از باسلام، با ارسال رایگان از قم. متنوع‌ترین کتاب و مجله ها با بهترین قیمت در باسلام.








کتاب پس از تو- اثر: جوجو مویز - ادبیات انگلیس







کتاب پس از تو - اثر جوجو مویز از انتشارات آموت - مترجم: مریم مفتاحی - ادبیات انگلیس.








کتاب هایی که باید بعد از دیدن فیلم من پیش از تو بخوانید ...







۲۶ آذر ۱۳۹۷ - فیلم من پیش از تو که اقتباسی است از کتاب پر فروش جوجو مویز از آن دسته ... که شادی و نشاط را به زندگی ویل که در اثر سانحه تصادف فلج شده است می آورد. ... پس از تو ادامه داستان کتاب من از پیش از تو نوشته جوجو مویز است که با ...








ایبنا - کتاب جدید جوجو مویز ماه اکتبر وارد بازار می‌شود







۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - کتاب جدید جوجو مویز، نویسنده انگلیسی آثار عاشقانه تحت عنوان ... رمان جدید جوجو مویز، نویسنده انگلیسی آثاری چون «من پیش از تو» و «پس از تو» ...








دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز MP3 - قطره







۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز MP3 نوع فایل : MP3 صوتی زمان کل : 6 ساعت و 35 دقیقه نویسنده : جوجو مویز پس از تÙ.








اینجا




PDF


باز هم من: نویسنده جوجو مويز. کتاب باز هم من جدیدترین اثر جوجو مویز است که. در این کتاب ادامه ماجراجویی های لوئیسا کلارک. پس از اتفاقات در کتاب من پيش از تو و پس ...








کتاب پس از تو | معرفی کتاب بوک لیرا







داستان کتاب به ۱۸ ماه پس از فوت ویل مربوط می شود، لوییزا از یک طرف غم از دست دادن ویل و از طرف دیگر با عذاب ... «پس از تو» نوشته ای از جوجو مویز نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی است. ... «یک بار جنگی رخ داد، از آثار غیرداستانی جان اشتاین بک».








کتاب پس از تو- اثر: جوجو مویز - پرفروش ترین رمان های ایران







کتاب پس از تو. اثر جوجو مویز از انتشارات آموت - مترجم: مریم مفتاحی-پرفروش ترین رمان های ایران. لوسیکا کلارک دختر پرستاری که در دنیای بزرگ‌تری به رویش ...








كتابسرای اشجع|کتاب پس از تو - ادامه رمان من پیش از تو|خرید آ







كتابسرای اشجع، کتاب پس از تو - ادامه رمان من پیش از تو، فروشگاه آنلاین کتاب, فروشگاه اینترنتی ... كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر ... تو ، ادبیات داستانی - از پرفروش های نیویورک تایمز ؛ ناشر: آموت ؛ نوشته: جوجو مویز ؛ مترجم: مریم مفتاحی








کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا







۱ روز پیش - خرید کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا قیمت : 40800 تومانبرند ... مویز، خالق آثار بزرگ دیگری چون "پس از تو"، هنوز هم من"، "دختری که ...








کتاب پس از تو | جوجو مویز | ترجمه مریم مفتاحی







کتاب پس از تو ادامه رمان «من پیش از تو» و از پرفروشترین های نیویورک‌ تایمز می باشد ... برچسب: آموت, پس از تو, جوجو مویز, کتاب های جوجو مویز, مریم مفتاحی, نشر آموت ... آثار مویز چند سالی است طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است که نسخه های زبان ...








کتاب پس از تو اثر جوجو مويز کتاب «پس







۲۳ مهر ۱۳۹۶ - کتاب پس از تو اثر جوجو مويز کتاب «پس از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. این رمان در ادامه‌ی رمان قبلی این نویسنده با نام ...








کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز







دانلود ... کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز. کتاب صوتی «پس از تو» نوشته پائولین سارا جو مویس، مشهور به جوجو مویز ( - 1969)، روزنامه‌نگار و نویسنده ...








رمان پس از تو اثر جوجو مویز – انتشارات آستان مهر







جدیدترین اثر جوجو مویز، نویسنده موفق انگلیسی است که در آن به بیان ادامه ماجراجوییهای « لوئیسا کلارک» پس از وقایع اتفاق افتاده در کتابهای «من پیش از تو» و ...








فصلی از یك رمان : پس از تو اثری از جوجومویز ... - رادیو فرهنگ







۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - حادثه‌ای که داستان کتاب پس از تو بر آن سوار است. حادثه‌ای که لو تا آخر کتاب تحت تاثیر آن قرار دارد. درباره نویسنده: جوجو مویز روزنامه‌نگاری ...








خرید کتاب (پس از تو) | اثر جوجو مویز | پس از ... - بانک کتاب ...







پس از ثبت سفارش مورد نظرتان و انتخاب ارسال از طریق پست در یک صفحه‌ی مشخصات کالاهای خریداری شده‌ی شما نمایش داده می‌شود و با تأیید نهایی و پذیرفتن شرایط و ...








معرفی جوجو مویز و کتاب‌های شاخص او: من پیش از تو، پس از تو ...







۱۷ تیر ۱۳۹۶ - مدتی است که در ایران آثار جوجو مویز بسیار محبوب شده‌اند و در ابعاد بازار کتاب ایران، فروش خوبی پیدا کرده‌‌اند. برخی‌ها معتقدند برای آشتی ایرانی‌ها ...








رمان پس از تو اثر جوجو مویز - مای چارت شاپ







رمان پس از تو اثر جوجو مویز، نویسنده موفق انگلیسی است که در آن به بیان ادامه ماجراجوییهای پس از وقایع کتابهای «من پیش از تو» و « پس از تو» می پردازد.








دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز | fotos







دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 30 حجم کل فایل ها: 217 مگابایت مدت زمان پخش: 14 ساعت و 31 دقیقه نویسنده: جوجو مویز ...








فایل آماده دانلود کتاب پس از تو نویسنده: جوجو مویز مترجم: ...







فایل آماده دانلود کتاب پس از تو نویسنده: جوجو مویز مترجم: مریم مفتاحی آموت | change | ... یک بعلاوه یک اثر جوجو مویز دانلود کتاب انسان خردمند؛ تاریخ مختصر بشر ...








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز - دیسوان







کتاب پس از تو اثر جوجو مویز. 49,200 تومان. قطع: رقعی; نوع جلد: شومیز; مناسب برای: بزرگسالان. خرید با تخفیف ویژه. شناسه محصول: 1008211 دسته: کتاب چاپی, ...








خرید کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز از نشر آموت - دیجی ...







خرید کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز از نشر آموت فروشگاه آنلاین بانک کتاب شهر ... نویسنده این رمان «پس از تو» را در ادامه رمان «من پیش از تو» نوشته ات و این اثر به ...








رمان من پیش از تو | رمان بوک







۳ روز پیش - دانلود رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم. ... داستان جوان ورزشکار و ثروتمندی به اسم ویل ترینر که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می‌شود و ... دانلود نسخه پی دی اف PDF.








دانلود کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - فار کتاب دانلود ...







دانلود رایگان کتاب اعم از دانلود کتاب روانشناسی، دانلود کتاب فلسفی، دانلود کتاب موفقیت، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود کتاب الکترونیکی، دانلود کتاب پی دی اف، ...








دانلود آسان فایل: دانلود کتاب پس از تو نویسنده: جوجو مویز ...







هموطن عزیز جهت دریافت فایل با نام دانلود کتاب پس از تو نویسنده: جوجو مویز مترجم: مریم مفتاحی آموت و دسته بندی سایر موضوعات سرگرمی به ادامه مطلب مراجعه کنید.








کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | فروشگاه اینترنتی







در قسمتی از این کتاب می خوانیم: مردی درشت هیکل در انتهای کافه حسابی عرق کرده بود. سرش را زیر انداخته و به لیوان نوشیدنی روی میز زل زده بود، اما هرزگاهی سرش را ...








کتاب‌نوشت: کتاب‌های بهمن‌ماه







به نظرم برخلاف «اثر مرکب» که ماه گذشته در موردش نوشتم، این کتاب، هیچ حرف تازه‌ای برای گفتن ... منِ پش از تو، پس از تو و هنوز هم من – نوشتهٔ جوجو مویز، نشر آموت.








فرهنگ - همشهری آنلاین







نمایشگاه آثار احد قدیری با عنوان «آن روزها» در قالب چیدمانی چشمگیر از ده‌ها و صدها مکعب‌ کوچک ... نویسنده من پیش از تو از کتاب‌های تاثیرگذار در زندگیش می‌گوید ... جوجو مویز، نویسنده کتاب‌های پرفروش عاشقانه، از زخم‌های کودکی و کتاب‌هایی می‌گوید که ...
خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز ارزان,کتاب پس از تو اثر جوجو مویز با قیمت ارزان,خرید Aamout Pub ارزان,Aamout Pub با قیمت ارزان,خرید پستی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز,خرید اینترنتی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز,خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز با قیمت 42000,خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز فقط 42000,خرید Aamout Pub کتاب پس از تو اثر جوجو مویز,خرید Aamout Pub با قیمت 42000,kharid کتاب پس از تو اثر جوجو مویز,gheymat کتاب پس از تو اثر جوجو مویز, پلی ساختم کتاب پس از تو اثر جوجو مویز خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز قیمت : 42000 تومانبرند : Aamout Pubخرید پستی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز قیمت کتاب پس از تو اثر جوجو مویز  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.   نقد و بررسی ت خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز ارزان,کتاب پس از تو اثر جوجو مویز با قیمت ارزان,خرید Aamout Pub ارزان,Aamout Pub با قیمت ارزان,خرید پستی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز,خرید اینترنتی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز,خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز با قیمت 42000,خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز فقط 42000,خرید Aamout Pub کتاب پس از تو اثر جوجو مویز,خرید Aamout Pub با قیمت 42000,kharid کتاب پس از تو اثر جوجو مویز,gheymat کتاب پس از تو اثر جوجو مویز,