خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز 


قیمت : 80000 تومان


برند : nashre Cheshmeh


خرید پستی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز 


قیمت کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز


 


نقد و بررسی تخصصی

هیچ‌وقت نمی‌شنوید ورزشکاری در حادثه‌ای فجیع، حس بویایی‌اش را از دست بدهد. اگر کائنات تصمیم بگیرد درسی دردناک به ما انسان‌ها بدهد، که البته این درس هم به هیچ درد زندگی آینده‌مان نخورد، مثل روز روشن است که ورزشکار باید پایش را از دست بدهد، فیلسوف عقلش، نقاش چشمش، آهنگساز گوشش و آشپز زبانش را. درس من؟ من آزادی‌ام را از دست دادم و اسیر زندانی عجیب شدم که نیرنگ‌آمیزترین تنبیهش، سوای اینکه عادتم بدهد هیچ‌چیز در جیبم نداشته باشم و مثل سگی با من رفتار شود که معبدی مقدس را آلوده کرده، ملال بود. (اولین پاراگراف رمان)

نامزد دریافت جایزه‌ی بوکر

جزء از کل (A fraction of the whole) اولین رمان استیو تولتز در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و عجیب اینکه در همان سال، نامزد دریافت جایزه‌ی بوکر شد. با وجود پیش‌بینی گاردین و ایندیپنت برای رسیدن جایزه به این اثر، رمان «ببر سفید» اثر آراویند آدیگا، نویسنده‌ی هندی-استرالیایی، جایزه را از آن خود کرد. بسیاری از منتقدان و صاحب‌نظران، پاراگراف نخست جزء از کل را از بهترین آغاز‌های آثار ادبی در قرن حاضر تلقی کرده‌اند. تولتز در این اثر با زبانی طنز، زندگی یک خانواده‌ی استرالیایی را از زبان پسر آن‌ها، جسپر روایت می‌کند. جسپر و پدرش، مارتین اصلا شباهتی به هم ندارند. جسپر نمی‌خواهد مثل پدرش شود، او دست‌نوشته‌های پدر فیلسوف‌مآبش را مرور می‌کند و در میان این نوشته‌ها، مارتین همه‌ی زندگی و آنچه در طول سال‌ها بر سرش آمده است، برای پسرش تعریف می‌کند. «تو چیزی هستی که فکر می‌کنی. پس اگه نمی‌خوای شبیه پدرت بشی، نباید با فکرکردن خودت رو به یه گوشه ببری- باید با تفکر خودت را ببری به فضای باز. تنها راهش هم اینه از اینکه ندونی چی درسته و چی غلط لذت ببری. تن به بازی زندگی بده و سعی نکن از قانون‌هاش سردربیاری. زندگی رو قضاوت نکن، فکر انتقام نباش، یادت باشه آدم‌های روزه‌دار زنده می‌مونن؛ ولی آدم‌های گرسنه می‌میرن، موقعی که خیالاتت فرو می‌ریزن بخند و از همه مهم‌تر همیشه قدر لحظه‌لحظه‌ی این اقامت مضحکت رو تو این جهنم بدون.»

پیمان خاکسار مترجم این اثر، آن را رمانی فلسفی ولی دارای عناصر پلیسی می‌داند. او معتقد است تولتز رمان را وارد وادی پلیسی می‌کند؛ ولی در آن، حرف‌های فلسفی می‌زند؛ معماها را از اول کار ارائه می‌کند و آن‌ها را ذره‌ذره حل می‌کند. خاکسار در معرفی این کتاب آورده است: «جزء از کل کتابی است که هیچ وصفی، حتا حرف‌های نویسنده‌اش، نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند. خواندن جزء از کل تجربه‌ای غریب و منحصربه‌فرد است. در هر صفحه‌اش جمله‌ای وجود دارد که می‌توانید آن را نقل‌قول کنید. کاوشی است ژرف در اعماق روح انسان و ماهیت تمدن. سفر در دنیایی است که نمونه‌اش را کمتر دیده‌اید. رمانی عمیق و پرماجرا و فلسفی که ماه‌ها اسیرتان می‌کند. به نظرم تمام تعاریفی که از کتاب شده، نابسنده‌اند.» او در پاسخ به این سوال که «چه ویژگی‌ها و عواملی در موفقیت رمان دخیل بودند؟» ابراز می‌کند: «جزء از کل رمانی‌ است که حتی حرفه‌ای‌ترین رمان‌خوان‌ها را هم حیرت‌زده می‌کند. اولین‌بار که شروع به خواندن کتاب کردم ــ حدود پنج سال پیش ــ هر چند جمله را که می‌خواندم، بلند می‌شدم و در خانه راه می‌رفتم تا هیجانم را سرکوب کنم. فقط درون‌مایه‌ی فلسفی‌اش نیست. جزء از کل رمانی‌ است پرماجرا. خود تولتز می‌گوید هم  تحت‌تأثیر توماس برنهارد بوده هم ریموند چندلر. هم لویی فردینان‌سلین، که در کتاب هم به او ادای دین کرده، هم وودی آلن. هم از سنت رمان اروپایی تأثیر گرفته هم از سنت رمان امریکایی. در این کار بسیار هم موفق است. یک رمان پلیسی معمایی پرماجرا و نفس‌گیر و به‌شدت فلسفی. برقرارکردن توازن بین تمام این‌ها کار هرکسی نیست.»

نویسنده‌ی موفق استرالیایی

استیو تولتز (۱۹۷۲)، نویسنده‌ی استرالیایی متولد سیدنی است. او اولین رمانش جزء از کل را در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد که درحال‌حاضر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آثار ادبی تاریخ استرالیا شناخته می‌شود. نگارش این اثر پنج سال به طول انجامیده است. این اثر و رمان دیگرش «شن روان» تولتز را به‌عنوان نویسنده‌‌ای مطرح معرفی کرده است. خودش در مصاحبه‌ای گفته است: «آرزوی من نویسنده‌شدن نبود، ولی همیشه می‌نوشتم. زمان بچگی و نوجوانی شعر و داستان کوتاه می‌نوشتم و رمان‌هایی را آغاز می‌کردم که بعد از دو و نیم فصل، علاقه‌ام را برای به پایان رساندنشان از دست می‌دادم. بعد از دانشگاه دوباره به نوشتن روآوردم. درآمدم خیلی کم بود و فقط می‌خواستم با شرکت در مسابقات داستان‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی پولی دست و پا کنم تا بتوانم زندگی‌ام را بگذرانم که البته هیچ فایده‌ای نداشت. زمانی که دائم شغل عوض می‌کردم یا بهتر بگویم، از نردبان ترقی هر کدام از مشاغل پایین‌تر می‌رفتم، برایم روشن شد هیچ کاری جز نویسندگی بلد نیستم. نوشتن یک رمان تنها قدم منطقی‌ای بود که می‌توانستم بردارم. فکر می‌کردم یک سال طول می‌کشد ولی پنج سال طول کشید. زمان نوشتن تحت‌تاثیر کنوت هامسون، لویی فردینان سلین، جان فانته، وودی آلن، توماس برنارد و ریموند چندلر بودم.»

تولتز در پاسخ به این سوال که «شما امیدوارید که رمان جزء از کل از وضعیت بشر بگوید؟»، گفته است: «آنچه امیدوارم رمان درباره‌ی موجودیت انسان بگوید، به‌صراحت از زبان شخصیت‌هایم گفته شده. مثلا مارتین می‌گوید: "توی دنیا چهار مدل آدم داریم: کسانی که دائم تو فکر عشق هستند و کسانی که اون عشق رو دارند، کسانی که وقتی بچه‌اند به عقب‌افتاده‌ها می‌خندند و کسانی که تو سن بلوغ و پیری به عقب‌افتاده‌ها می‌خندند." در همین حال جسپر از بی‌تفاوتی انسان می‌ترسد. او می‌گوید: "تو نباید جلوی کسی زمین بخوری چون طرف ککش هم نمی‌گزه." مارتین اعتقاد دارد هدف زندگی انسان آزاد بودن است، هرچند خودش هیچ‌وقت واقعا به این آزادی نمی‌رسد. جسپر از ترس‌های پدرش می‌ترسد. کتاب پر است از نگاه شخصیت‌ها به تجربیات انسان.»

درباره‌ی مترجم

پیمان خاکسار مترجم پرکار حوزه‌ی ادبیات و تدوین‌گر متولد ۱۳۵۳ در تهران است. او برای ترجمه، انتخاب‌های متفاوتی از میان نویسنده‌های کمترآشنا برای مخاطبان ایرانی داشته و ازاین‌رو آثارش همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. اولین ترجمه‌ی خاکسار «سوختن در آب، غرق‌شدن در آتش»، برگزیده‌ای از اشعار چارلز بوکوفسکی است که در سال ۱۳۸۷ وارد بازار کتاب شد. عامه‌پسند و هالیوود از بوکوفسکی، یکی مثل همه اثر فیلیپ راث، باشگاه مشت‌زنی از چاک پالانیک، سومین پلیس از فلن اوبراین، بالاخره یه روزی قشنگ حرف می‌زنم و مادربزرگت را از اینجا ببر! اثر دیوید سداریس، اتحادیه‌ی ابلهان اثر جان کندی‌تول، برادران سیسترز از پاتریک دوویت، اومون را اثر ویکتور پلوین، شاگرد قصاب نوشته‌ی پاتریک مک‌کیب، پسر عیسی از دنیس جانسون، جزء از کل اثر استیو تولتز، ترانه‌ی برف خاموش از هیوبرت سلبی جونیور از ترجمه‌های او هستند. اتحادیه‌ی ابلهان موفق شد در نظرسنجی منتقدان و نویسندگان مجله‌ی ادبی «تجربه» در سال ۱۳۹۱، رتبه‌ی اول را از آن خود کند.

خاکسار درباره‌ی انتخاب‌هایش برای ترجمه گفته است: «از نویسنده‌های پیچیده‌نویس خوشم نمی‌آید، من از نویسنده‌ای که در کارش جنون داشته باشد، خوشم می‌آید. ملاک خیلی پیچیده و مشخصی برای انتخاب ترجمه‌ی کتاب‌ها ندارم. ازآنجایی‌که زیاد کتاب می‌خوانم و سلیقه‌ی عجیب‌وغریبی نسبت به انتخاب‌ها دارم، باید این کتاب‌ها جذبم کنند. بعضی کتاب‌هایی که تصمیم گرفته‌ام ترجمه کنم، به نظرم گاهی ایرادهایی داشته‌اند که نصفه‌ونیمه ر‌هایشان کرده‌ام. گاهی هم برخی آثار آن‌قدر به نظرم آکادمیک بوده‌اند که خسته‌ام کرده‌اند. می‌توانم بگویم بیشتر از ترجمه‌های منتشرشده‌ام، ترجمه‌های نصفه‌ونیمه دارم؛ اما آنهایی که دلم را برده‌اند و عاشقشان شده‌ام را ترجمه کرده‌ام. مثلا آن‌قدر از عامه‌پسند چارلز بوکوفسکی استقبال شد که هالیوودش را هم ترجمه کردم و هنوز دوست دارم کارهای دیگرش را نیز ترجمه کنم.»


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


رمان «جزء از کل» نوشته‌ی «استیو تولتز» را «پیمان خاکسار» به فارسی برگردانده است. جزء از کل اولین رمان استیو تولتز، نویسنده‌ی استرالیایی است که در سال 2008 به انتشار رسید و همان سال، نامزد دریافت جایزه‌ی بوکر شد. این کتاب با وجود مدت‌زمان کوتاهی که از چاپش گذشته، اکنون به‌عنوان یکی از رمان‌های بزرگ تاریخ استرالیا مطرح است. در بخشی از داستان می‌خوانیم: «داستانم را از کجا شروع کنم؟ مذاکره با خاطرات کار آسانی نیست: چه‌طور می‌شود بین آن‌هایی که نفس‌نفس می‌زنند تا بازگو شوند و آن‌هایی که تازه دارند پا می‌گیرند و آن‌هایی که هنوز هیچی نشده چروک خورده‌اند و آن‌هایی که کلام آسیاب‌شان می‌کند و تنها گردی ازشان باقی می‌ماند، انتخاب کرد؟ یک چیز را مطمئنم: ننوشتن درباره‌ی پدرم توانی ذهنی می‌طلبد که من یکی ندارم. تمام افکاری که پدرم درشان حضور ندارد، به‌نظرم تنها حقه‌‌هایی هستند که ذهنم سوار می‌کند؛ برای این‌که از فکرکردن به او اجتناب کنم. و اصلا چرا باید اجتناب کنم؟ پدرم مرا به‌خاطر صرف وجودداشتنم مجازات کرد و حالا نوبت من است که او را به خاطر وجودداشتنش مجازات کنم. یربه‌یر.» کتاب حاضر را نشر «چشمه» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز - Digikala









رتبه: ۴٫۴ - ‏۴۸۰ مرورخرید اینترنتی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز و قیمت انواع کتاب چاپی نشر چشمه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر چشمه با بهترین ...







کتاب جزء از کل | رمانی خیره کننده از استیو تولتز | جملات ...







کتاب جزء از کل اولین رمان نویسنده استرالیایی، استیو تولتز است که در سال 2008 منتشر شد. ... دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.








جملاتی از کتاب جزء از کل - استیو تولتز (پاراگراف فارسی) ...







استیو تولتز نویسنده‌ی استرالیایی کتاب جزء از کل تا کنون دو رمان نوشته است. ... از نشریات مطرح دنیا، آن را به عنوان یک اثر ادبی ارزشمند مورد توجه قرار داده‌اند.








جزء از کل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







جزء از کل (به انگلیسی: A Fraction of the Whole) رمانی نوشته استیو تولتز است ... نسخه فارسی این کتاب توسط نشر چشمه و با ترجمه پیمان خاکسار در سال ۱۳۹۴ ... از رفتارهای انسانی نوشته شده‌است، و آن را یک اثر هفتصد صفحه‌ای کلاسیک مدرن خواند.


سبک‏: ‏رمان

تاریخ نشر‏: ‏۲۰۰۸‏; تاریخ نشر فارسی: ۱۳۹۴


زبان‏: ‏انگلیسی

محل نشر‏: ‏استرالیا








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز - چشمه | با تخفیف | 30بوک







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب جزء از کل نوشته استیو تولتز و ترجمه پیمان خاکسار از نشر چشمه، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان خارجی.








خرید کتاب جزء از کل نوشته استیو تولتز از انتشارات چشمه ...







جزء از کل از نادر کتاب‌های حجیمی است که به نهایت ارزش خواندن دارند… داستان در میانه‌ی شورشی در زندان ... کتاب جز از کل اثر استیو تولتز ترجمهٔ ... دیدن ادامه » پیمان ...








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز | ایران کتاب









رتبه: ۴٫۱ - ‏۳۵ مرورخرید کتاب جزء از کل موفقیتی عظیم و آغازی بر یک استعداد بزرگ در کمدی نویسنده استیو تولتز مترجم پیمان خاکسار انتشارات نشر چشمه برنده جایزه ی NSW ...


نوع جلد‏: ‏جلد سخت

تعداد صفحه‏: ‏656


زودترین زمان ارسال‏: ‏6 آبان

مترجم‏: ‏پیمان خاکسار








خلاصه رمان جزء از کل - مجله کتابچی







۶ بهمن ۱۳۹۷ - «جزء از کل» نخستین رمان «استیو تولتز» نویسنده استرالیایی است که ... این کتاب با ترجمه‌ «پیمان خاکسار» در اسفند ماه سال ۱۳۹۳، در ۶۵۶صفحه و ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








درباره ترجمه جزء از کل - مجله کتابچی







۲ بهمن ۱۳۹۷ - رمان «جزء از کل» نوشته‌ «استیو تولتز» با ترجمه‌ «پیمان خاکسار» در اسفند ماه سال ۱۳۹۳ منتشر شد. ... جمله بالا بخشی از کتاب جز از کل است و با توجه به اینکه مترجم باید امانت‌دار ... چندین ایراد در درک جملات کل اثر را نابود کرده؟








نقد کتاب جزء از کل (استیو تولتز): یک توییتر ششصد و ...







۲۹ تیر ۱۳۹۶ - پیمان خاکسار مترجم کتاب میگوید از هر صفحه میتوانید چیزی را برای نقل قول ... در هر حال نسخه‌ی انگلیسی کتاب جز از کل اثر آقای استیو تولتز را ...








معرفی کتاب جزء از کل؛ رمانی پرچالش از استیو تولتز | چطور







۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - جزء از کل اولین اثر استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر و با اقبال عمومی در سراسر دنیا مواجه شد که توانست نامزد جایزه‌ی مَن بوکر شود.








کتاب جزء از کل - ویرگول







کتاب جزء از کل اولین رمان نویسنده استیو تولتز می باشد. ... منفی نیویورک تایمز، سایر منتقدان معتقدند که داستان کتاب جز از کل رمانی مثبت و تاثیر گذار است.








نقد و بررسی کتاب جز از کل| شاهکار استیو تولتز - وبلاگ ...







۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - رمانی که مترجم کتاب پیمان خاکسار که توانست با ترجمه هنرمندانه اش به زیبایی اثر استیو تولتز افزوده است در وصف آن می گوید: “جزء از کل کتابی ...








کتاب جزء از کل ~استیو تولتز، پیمان خاکسار (مترجم) - نشر ...







جزء از کل ~استیو تولتز، پیمان خاکسار (مترجم) - نشر نشر چشمه - بزرگترین فروشگاه ... در حال حاضر در انبار موجود نیست، تهیه از مراکز پخش کتاب توسط آدینه بوک. ... زمان نوشتن تحت تأثیر کنوت هامسون، لویی فردینان سلین، جان فانته، وودی آلن، ...








کتاب جزء از کل | کتابخانه مرکزی







استیو تولتز، نویسنده‌ استرالیایی متولد ۱۹۷۲ سیدنی، اولین رمانش «جزء از کل» را در ... هر چند حجم بالای آن و گاهی هجو زیاده از حد برخی ار آنها موجب می‌شود باورپذیری اثر ...








جزء از کل - استیو تولتز - کتابخانه الکترونیکی امین







کتاب: جز از کل نویسنده: استیو تولتز. ( این کتاب در ۵ پی دی اف تنظیم شده , دقت کنید که کتاب پنج جلد نیست ). جزء از کل کتابی است که هیچ وصفی، حتا حرف‌های ...








Reza's review of جزء از کل - Goodreads









رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط Reza۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - پیمان خاکسار» مترجم این کتاب می‌گوید: « جزء از کل کتابی است که هیچ ... ناشر و مترجم عجله کرده اند تا اثر استیو تولتز را زودتر چاپ کنند تا به ...







کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز - داستان و رمان - تهران - رمان ...







۸ دی ۱۳۹۷ - رمان «جزء از کل» نوشته‌ی «استیو تولتز» را «پیمان خاکسار» به فارسی برگردانده است. جزء از کل اولین رمان استیو تولتز، نویسنده‌ی استرالیایی ...








جزء از کل اثر استیو تولتز؛ نخستین اثر یک نویسنده که به ...







۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - جزء از کل رمانی طولانی نوشته‌ی استیو تولتز نویسنده‌ی استرالیایی است ... طرح جلد ترجمه فارسی رمان جزء از کل / بیشتر ماجراهای این کتاب حول محور ...








خرید کتاب جزء از کل استیو تولتز با تخفیف | نشر چشمه









رتبه: ۵ - ‏۳ مرورخرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز با تخفیف ویژه و ارسال سریع و ارزان به سراسر کشور از فروشگاه کتاب ادب سرا.







معرفی کتاب جزء از کل اثر استيو تولتز | مجله سرگرمی وینوک







رمان جزء از کل به قلم استیو تولتز و ترجمه پیمان خاکسار است. استیو تولتز نویسنده‌ی استرالیایی متولد ۱۹۷۲ است.








لیست قیمت کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز | ترب








‎ریال ۶۲۴٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۵٬۵۹۰٬۰۰۰
خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز ، خرید A Fraction of the Whole ، لیست قیمت کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز ، لیست قیمت A Fraction of the Whole ...







کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز انتشارات پرثوا







کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز انتشارات پرثوا جزء از کل کتابی است که هیچ وصفی، حتی حرف های نویسنده اش، نمی تواند حق مطلب را ادا کند. استیو تولتز کتاب ...








خرید کتاب (جزء از کل) | اثر استیو تولتز ... - بانک کتاب ناهید







خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز. ... جزء از کل. چشمه. امتیاز این کتاب. امتیاز 0 / 0 رای. نظر دهید. مشخصات کتاب; توضیحات; دیوار کتاب; دریافت فایل ...








جز از کل اثر استیو تولتز - فروشگاه اینترنتی کتاب قاصدک







کتاب جز از کل نویسنده: استیو تولتز مترجم: زهره قلی پور ... فروشگاه آنلاین کتاب قاصدک - خرید انلاین کتب عربی فارسی انگلیسی و ... -. جزء از کل; 72000 تومان.








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز – فروشگاه اینترنتی ...







۱۶ دی ۱۳۹۷ - کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رمان‌های تاریخ استرالیا، در سطح جهان محبوبیت ...








دانلود رایگان کتاب جز از کل اثر استیو تولتز - آموزش زیبایی









رتبه: ۵ - ‏۱ رأی۲۰ مهر ۱۳۹۸ - جز از کل اولین رمان استیو تولتز، نویسنده استرالیایی است که در سال 2008 به انتشار رسید و همان سال نامزد دریافت جایزه بوکر شد.دانلود کتاب ...







کتاب جزء از کل نشر الینا | استیو تولتز | الینا | فروشگاه ...







غیر ممکن است اهل ادبیات، کتاب خوانی یا هنر باشید و عنوان “جزء از کل” به گوشتان نخورده باشد. رمان تحسین برانگیز و اثر بی نظیر استیو تولتز، نویسنده جوان و ...








جزء از کل - کتاب گویا - ایران صدا







۴ فروردین ۱۳۹۸ - نویسنده: استیو تولتز: راوی: بهرام ابراهیمی: قالب: روایی: دسته‌بندی: رمان و داستان ... شنیدن کتاب «جزء از کل» تجربه‌‌ای غریب و منحصر به فرد است. ... این اثر، کاوشی است ژرف در اعماق روح انسان و ماهیت تمدن؛ سفر در دنیایی که نمونه‌‌اش ...








جزء از کل - شنوتو







قسمتی از کتاب: جزء از کل نویسنده: استیو تولتز مترجم: پیمان خاکسار ناشر: چشمه ... با شنیدن بخش‌هایی از کتاب با محتوای آن و فضای فکری خالق اثر بیشتر آشنا ...








دانلود کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز | کتاب دی ال دانلود ...







۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - کتاب جزء از کل نوشته ی استیو تولتز و با ترجمه کنندگی پیمان خاکسار از جمله رمان های معروف و خواندنی این سال های ایران و دنیاست که به چندین زبان ...








معرفی کتاب جزء از کل | استیو تولتز ~ پیمان خاکسار | رمان ...









رتبه: ۵ - ‏۲ رأیکتاب جزء از کل نوشته‌ی استیو تولتز با ترجمه‌ی پیمان خاکسار منتشر شد. ... استيو تولتز نويسنده استراليايي است كه به خاطر نوشتن اين اثر نامزد دريافت جايزه ...







کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز فروشندگان و قیمت کتاب








‎ریال ۵۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۹۰۰٬۰۰۰
کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش. ٪44. 95,000. 53,200 تومان. جزء از کل ...







دانلود کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز - دی ال کتاب دانلود ...







دانلود کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز. نویسنده : استیو تولتز; 6 ماه پیش; 757 بازديد. نویسنده : استیو تولتز; سازنده : دی ال کتاب; مترجم : پیمان خاکسار; تعداد ...








مشخصات فنی ، قیمت و خرید کتاب جزء از کل اثر استیو ...







مشخصات فنی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز. وزن. 845 گرم. قطع. رقعی. تعداد صفحات. 656 صفحه. نوع جلد. سلفون. نویسنده/نویسندگان. استیو تولتز. مترجم.








جزء از کل اثر استیوتولتز ترجمه پیمان خاکسار - خرید کتاب ...







جزء از کل اثر استیوتولتز ترجمه پیمان خاکسار. داستان کتاب. جز از کل در مورد مارتین و جسپر دین – پدر و پسر – است که هر کدام از یک زاویه خاص و متفاوت با عامه مردم ...








رمان جزء از کل اثر استیو تولتز - سبحان کالا






برچسب ها: خرید آنلاین رمان جزء از کل، رمان جزء از کل اثر استیو تولتز، کتاب رمان جزء از کل، رمان جزء از کل، رمان، کتاب جزء از کل نوشته استیو تولتز، خرید رمان جزء ...








ایران پیپر - دانلود رایگان کتاب جز از کل







نویسنده : استیو تولتز; مترجم : پیمان خاکسار; تعداد صفحه : 428; زبان : فارسی ... کتاب جزء از کل در مورد مارتین و جسپر دین – پدر و پسر – است که هر کدام از یک زاویه ... داستانی که نشان می دهد زندگی او همیشه تحت تاثیر مارتین، برادر ناتنی اش قرار ...








کتاب صوتی جزء از کل نوشته استیو تولتز - سلام صدا







کتاب صوتی جزء از کل نوشته استیو تولتز کتاب صوتی جزء از کل خوانشی است از ... دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان Quicksand در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.








کتاب صوتی جزء از کل _ نویسنده استیو تولتز - گروه ...







۲۱ آذر ۱۳۹۸ - استیو تولتز نویسنده‌ی استرالیایی کتاب جزء از کل تا کنون دو رمان نوشته ... کافی بوده و برخی منتقدان، کتابش را یک اثر کلاسیک مدرن نامیده‌اند.








جزء از کل استیو تولتز ترجمه پیمان خاکسار نشر چشمه









رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرور۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸منتشر شد و به عنوان ... دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵منتشر شد.


ناشر‏: ‏نشر چشمه

زبان‏: ‏فارسی


مترجم‏: ‏پیمان خاکسار








دانلود pdf کتاب جز از کل | دانلود کتاب







دانلود pdf کتاب جز از کل در این پست از بخش دانلود کتاب ناول کافه ،کتاب جز از کل را ... نویسنده : استیو تولتز; مترجم : پیمان خاکسار; تعداد صفحه : 428; زبان : فارسی ... داستانی که نشان می دهد زندگی او همیشه تحت تاثیر مارتین، برادر ناتنی اش قرار ...








معرفی کتاب «جزء از کل» اثر استیو تولتز - مرد روز







۲۱ آذر ۱۳۹۷ - پس از خواندن این اثر زیبا واقعاً نمی دانم چه باید گفت که گویا و در خور تحسین کتاب باشد. به قول مترجم: «جزء از کل» کتابی است که هیچ وصفی، ...








« جزء از کل » - رادیو فرهنگ







۱۸ آذر ۱۳۹۷ - کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به ... زمان نوشتن تحت تاثیر “کنوت هامسون”، “لویی فردینان سلین”، “جان ...








کتاب جز از کل اثر استیو تولتز | خرید اینترنتی | فروشگاه ...







نام کتاب: جزء از کل نویسنده: استیو تولتز مترجم: پیمان خاکسار ناشر: چشمه سال انتشار: 1398 تعداد صفحات: 656 قطع: رقعی رده سنی: بزرگسال دسته بندی موضوعی: ...








کتاب جزء از کل- اثر: استیو تولتز - ادبیات استرالیا







استیو تولتز، نویسنده‌ی استرالیایی متولد 1972 سیدنی، اولین رمانش، جزء از کل، را در سال 2008 منتشر کرد. این کتاب با استقبال زیادی رو به‌ رو شد و به فهرست ...








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز - خرید کتاب 24









رتبه: ۵ - ‏۱ رأیبرای تهیه و خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز با ترجمه پیمان خاکسار و نشر چشمه میتوانید از طریق سایت خرید کتاب 24 اقدام نمایید.







خرید کتاب جزء از کل نوشته ی استیو تولتز| عماد کتاب |







‏عنوان و نام پديدآور: جزء از کل / استیو تولتز؛ ترجمه مهرداد انتظاری. ... کرده‌اند و بسیاری از نشریات مطرح دنیا، آن را به عنوان یک اثر ادبی ارزشمند مورد توجه قرار داده‌اند.








جزء از کل | خرید کتاب جزء از کل | فروشگاه کتاب کتابخون







تحویل سریع کتاب با خرید آنلاین کتاب از فروشگاه کتاب کتابخون.








رمان جزء از کل ، اثر استیو تولتز |فروشگاه اینترنتی آرتی ...







رمان جزء از کل اولین اثر استیو تولتز نویسنده ی استرالیایی است. داستان کتاب در مورد پدر و پرس به نام های مارتین و جسپر دین است که هر کدام از زاویه ای.








جزء از کل – معرفی کتاب - انتشارات اندیشمند







جزء از کل نام رمانی اثر استیو تولتز نویسنده استرالیایی است که در سال 2008 منتشر شد. این کتاب که داستان یک خانواده عجیب را روایت می کند، در لیست یکی از.








کتاب جز از کل - جامعه سلامت







کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ ... دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.








خرید ارزان کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز انتشارات پرثوا ...







جزء از کل کتابی است که هیچ وصفی، حتی حرف های نویسنده اش، نمی تواند حق مطلب را ادا کند. استیو تولتز کتاب خود را طوفانی آغاز می کند و برخی از منتقدان بزرگ ...








جز از کل، کتاب جز از کل، رمان جز از کل| A Fraction Of Whole







۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب انگلیسی جز از کل، جز از کل، رمان جز از کل، جز از کل استیو تولتز، کتاب A Fraction Of Whole، رمان A Fraction Of Whole اثر Steve Toltz.








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز – مایار کتاب







هیچ وقت نمی‌شنوید ورزشکاری در حادثه‌ای فجیع، حس بویایی‌اش را از دست بدهد.اگر کائنات تصمیم بگیرد درسی دردناک به ما انسان‌ها بدهد، که البته این درس هم به هیچ درد ...








«جزء از کل»؛ کتابی که از تک‌تک کلماتش لذت خواهید برد - ...







۷ شهریور ۱۳۹۷ - پیمان خاکسار، مترجم این اثر در مقدمه مترجم آورده است: «خواندن جزء از کل تجربه‌ ای غریب و منحصر به فرد ... استیو تولتز – نویسنده کتاب جز از کل.








معرفی کتاب جز از کل نوشته استیو تولتز - یار کتاب







۱۲ تیر ۱۳۹۷ - کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال 2008 منتشر شد و به ... دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال 2015 منتشر شد.








کتاب جز از کل اثر استیو تولتز - علمی و کمک آموزشی - سحاب






کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ ترین رمان های تاریخ استرالیا، در سطح جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد ...








معرفی کتاب: جزء از کل اثر استیو تولتز - به نام خدا - blogfa







معرفی کتاب: جزء از کل اثر استیو تولتز. یکی از بهترین کتاب‌هایی که در زندگی‌ام خوانده‌ام. شما تمام عمرتان فرصت دارید که رمان اول‌تان را بنویسید ولی خدای من، «جزء ...








رمانی که ماه‌ها اسیرتان می کند؛غوغای«جز از کل»اثر استیو ...







۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - به گزارش خبرنگار کتاب شبستان، این رمانداستان پدر و پسری پر از ماجرا و طنز و شخصیت‌هایی که خواننده را یاد شخصیت‌های چارلز دیکنز و جان ...








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز انتشارات آتیسا - Digikala









رتبه: ۴٫۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز انتشارات آتیسا و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات آتیسا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب ...







کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز - چشمه | یزدبوک







یزدبوک بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب با بیش از 50 هزار عنوان محصول در ... جزء از کل. تعداد بازدیدکننده : 114. مشخصات محصول. نویسنده استیو تولتز.








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز - کیا کالا







خرید اینترنتی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز و قیمت انواع کتاب چاپی نشر چشمه از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر چشمه با بهترین ...








دانلود رایگان کتاب جز از کل از استيو تولتز - هنر وسعت







۲ بهمن ۱۳۹۷ - جملات کتاب جز از کل به همراه دانلود رایگان یک داستان غنی پدر و پسری پر از ماجرا خواننده را یاد آدم‌‌های چارلز دیکنز و جان ایروینگ می‌اندازد.








دانلود کتاب کتاب جزء از کل | کتاب - Ketab.io







کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ ... دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز-Cheshmeh - فروشگاه ...






کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز-Cheshmeh - فروش آنلاین انواع لباس زنانه،مردانه،بچگانه،فروشگاه اینترنتی همه چی،کیف و کفش،ساعت و اکسسوری،محصولات ...








دانلود کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز کامل PDF | feed | 7841







امکان دریافت فایل دانلود کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز کامل PDF با کمترین قیمت فراهم آمد. پس هرچه سریع تر نسبت به پرداخت و هزینه و دانلود این محصول ارزشمند ...








معرفی کتاب جزء از کل نوشته استیو تولتز | رمان | پیشنهاد ...









رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط کاوه رعدی۳ آبان ۱۳۹۴ - معرفی کتاب جزء از کل نوشته استیو تولتزReviewed by کاوه رعدی on Oct ... این رمان که اولین اثر نویسنده‌ش (استیو تولتز) به شماره میره توو سال ...







کتاب جز از کل - با صدای مترجم پیمان خاکسار - آپارات







خانه / رمان خارجی / کتاب جزء از کل کتاب جزء از کل kafebook رمان خارجی نظر شما در این مورد چیست؟ کتاب جزء از کل اولین رمان نویسنده استرالیایی، استیو تولتز است ...








بررسی کتاب جزء از کل نوشته استیو تولتز - هنر متعالی







۹ دی ۱۳۹۴ - بررسی کتاب جزء از کل نوشته استیو تولتز ... نمونه کودک نابهنجار را می ‌توان به ‌خوبی در شخصیت اصلی کتاب ناتور دشت اثر دی‌. جی. سلینجر دید.








دانلود کتاب جزء از کل | نسخـه کامـل با بهتریــن ترجمـه فارسـی ...







کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ ... دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.








قیمت ، فروشندگان کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز | این سو







فروش کالای ایرانی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز.











تصاویر بیشتر برای کتاب جزء از کل اثر استیو تولتزگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











زندگی نامه و دانلود کتاب های پیمان خاکسار - فیدیبو







رمان 650 صفحه‌ای جزء از کل با ترجمه‌ی پیمان خاکسار تاکنون 56 بار تجدید چاپ شده ... اما کتاب مورد علاقه‌ی پیمان خاکسار کتاب «ریگ روان» اثر استیو تولتز است.








کتاب جزء از کل - تک دیل







توضیحات. رمان جزء از کل اثر : استیو تولتز انتشارات : پرثوا مترجم : علی اصغر شجاعی، سمیرا بیات تعداد صفحات : 584 صفحه جزء از کل اولین رمان استیو تولتز، ...








دانلود جزء از کل ترجمه فارسی - VAFE







۲۴ آذر ۱۳۹۸ - دانلود کتاب جز از کل نوشته استیو تولتز با ترجمه فارسی با … ... کتاب جزء از کل اولین رمان نویسنده استرالیایی، استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. ... در هر حال نسخه‌ی انگلیسی کتاب جز از کل اثر آقای استیو تولتز را ...








معرفی استیو تولتز: نویسنده رمان پرفروش جز از کل - کتاب وب







۳۰ آبان ۱۳۹۷ - کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال 2008 منتشر شد و رمانی ... کرده‌ام، ولی زندگی دور از استرالیا خیلی بر نوشتن آن تأثیر داشت.








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز ترجمه پیمان خاکسار نشر ...







فروشگاه اینترنتی کتاب بوک دانا خرید تلفنی و اینترنتی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتزترجمه پیمان خاکسار نشر چشمه به قیمت 800000ريال.








کتاب جزء از کل نوشته استیو تولتز | ترجمه پیمان خاکساری ...







کتاب جزء از کل اولین داستان بلند استیو تولتز می باشد که پس از انتشار ... داستانی که نشان می دهد زندگی او همیشه تحت تاثیر مارتین، برادر ناتنی اش قرار داشته ...








جز از کل_ استیو تولتز | تبادل نظر نی نی سایت







۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان ... دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.








كتاب جزء از كل اثر استيو تولتز - چشمه |فروشگاه اينترنتي ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب جزء از كل نوشته استيو تولتز از نشر چشمه ،در فروشگاه آنلاین صانعی ساير موضوعات، عمومي.








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز - فروشگاه اینترنتی مای ...







خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز ترجمه زهرا یعقوبیان - انتشارات نیک فرجام - مای بوکز مرجع کتب نو و دست دوم با پایین ترین قیمت.








صوت/ داستان شنیدنی «جزء از کل»- قسمت اول - آخرین خبر







۲ بهمن ۱۳۹۸ - این اثر، کاوشی است ژرف در اعماق روح انسان و ماهیت تمدن؛ سفر در دنیایی ... کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و ...








دانلود رایگان کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز :: دانلود کتاب







۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز» ثبت شده است - دانلود کتاب.








فروش+کتاب جزء از کل اثر استيو تولتز - دوکون اینترنتی !







فروش+کتاب جزء از کل اثر استيو تولتز. دسته بندی ها: آلات موسیقی, بسته بندی و چاپ / دفتر و کاغذ / تجهیزات خدمات, تجهیزات خدماتی, کتاب و مجلات, مولتی مدیا, ...








درخشش«جز از کل»از استرالیا تا ایران/ کامو قابل قیاس با ...







۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - مترجم رمان «جز از کل» درباره علت موفقیت و اقبال آن در بازار نشر کشور گفت: ... رمان «جز از کل» نوشته استیو تولتز، گفت: این مساله، علت های مختلفی دارد ... یعنی در فرازهایی از کتاب، نویسنده به کل داستان را رها می‌کند و به ... احساسم این است که چون اتحادیه محبوب‌تر است، این کار را می کنند ولی این دو اثر، واقعا ربط ...








معرفی کتاب فلسفی و پلیسی : جزء از کل [استیو توتلتز]







۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - نویسنده با نوشتن کتاب جزء از کل یک اثر فوق العاده آفریده است. ... استیوتولتز نویسنده کتاب جزء از کل متولد سیدنی است و در سواحل سیدنی ...








تحلیل روان‌شناختی رمان جزء از کل - روان حامی







۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - نکته اخلاقی: هرگونه نقل‌قول مستقیم از متن هر کتابی در این تحلیل به شکل کج ... لذت از یک اثر هنری والا باشد یا بازپخش سریال کمدی طلسم شده از تلویزیون؟ ... منابع. – جز از کل. استیو تولتز. ۲۰۰۸. ترجمه پیمان خاکسار. نشر چشمه.








جماعت کتابخوان ما هنوز زنده است/ رمانی که نمی‌توان دوستش ...







۱۹ آبان ۱۳۹۴ - «جزء از کل» اولین رمان «استیو تولتز» نویسندهٔ استرالیایی تبار است که در ... در این باره گفتگویی کردیم با «پیمان خاکسار» مترجم اثر که ... در این دوره که خواندن نوشته‌های کوتاه هم سخت شده این کتاب مخاطب را به دنبال خود می‌کشاند.








جزء از کل ؛ رمانی از استیو تولتز (نویسنده استرالیایی) با ...







۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - جزء از کل (A fraction of the whole, 2008) که امروزه در بازار کتاب ایران ... استیو تولتز یک شاهکار نوشته، یک رمان اول فوق‌العاده که به ما یادآوری ...








کتاب جزء از کل اثر استیو تولز قیمت سال 98 - برخط بوک







کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ ... دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.








کتاب جزء از کل- اثر: استیو تولتز - داستان فلسفی







استیو تولتز، نویسنده‌ی استرالیایی متولد 1972 سیدنی، اولین رمانش، جزء از کل، را در سال 2008 منتشر کرد. این کتاب با استقبال زیادی رو به‌ رو شد و به فهرست ...








کتاب جزء از کل - نمایشگاه کتاب - باهوک









رتبه: ۵ - ‏۹ مروردر باهوک هر آنچه از کتاب تاریخ، رمان، دانشگاهی، سیاسی، شعر، حقوق، هنر، کودک، آموزش زبان ... ابزار نقاشی و ... کتاب جزء از کل. پدیدآورنده: استیو تولتس مترجم: پیمان ...







#جزءازکل Instagram posts (photos and videos) - Picuki.com







کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز رمان «جزء از کل» نوشته‌ی «استیو تولتز» را «پیمان خاکسار» به فارسی برگردانده است. جزء از کل اولین رمان استیو تولتز، ...








کتاب جزء از کل | خرید کتاب | فروشگاه کتاب | خرید آنلاین ...







خرید کتاب جزء از کل، پدید‌آورنده: استیو تولتز، ناشر: نشر چشمه، مترجم: پیمان ... و تلاش نافرجام مارتین در اینکه اثری جاودان از خود در این دنیا باقی بگذارد، دنیایی که ...








معرفی کتاب جزء از کل - #کلاغه







۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - احتمالاً نام کتاب جزء از کل بارها به گوشتان خورده است. یکی از کتابهای معروف دنیا اثر استیو تولتز که به کتاب ماندگاری برای ادبیات دوستان ...








کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز | تیواد







خریدکتاب جزء از کل اثر استیو تولتز | تا 40%تخفیف رابوک|بانک کتاب تخفیفی با ارسال رایگان به کل کشور.








جملاتی از کتاب جزء از کل – مجله کتابچی – JILS







۲۷ مهر ۱۳۹۸ - کتاب جزء از کل | رمانی خیره کننده از استیو تولتز | جملات … کتاب جزء از ... جز از کل اثر استیو تولتز «رمان استرالیایی» و برنده ی «جایزه بوکر».








نقد رمان «جزء از كل» - تبیان







۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - «جزء از كل» نخستین رمان استیو تولتز نویسنده استرالیایی است كه به خاطر ... پاراگراف اول كتاب در حكم ورودیه‌ای به دنیای اثر است با ارایه لحن طنز و ...








PDFرمان جزء از کل اثر استیو تولتز - فایل سا







PDFرمان جزء از کل اثر استیو تولتز. امتیاز 3.22 ( 23 رای ). pdf. ۹/مهر/ ۱۳۹۸. 95مگابایت. 650 صفحه. زبان فارسی. کتاب کامل. ۱۵,۰۰۰ تومان. خرید و دانلود نهایی کردن ...
خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز ارزان,کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز با قیمت ارزان,خرید nashre Cheshmeh ارزان,nashre Cheshmeh با قیمت ارزان,خرید پستی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز,خرید اینترنتی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز,خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز با قیمت 80000,خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز فقط 80000,خرید nashre Cheshmeh کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز,خرید nashre Cheshmeh با قیمت 80000,kharid کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز,gheymat کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز, پلی ساختم کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز قیمت : 80000 تومانبرند : nashre Cheshmehخرید پستی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز قیمت کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.   خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز ارزان,کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز با قیمت ارزان,خرید nashre Cheshmeh ارزان,nashre Cheshmeh با قیمت ارزان,خرید پستی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز,خرید اینترنتی کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز,خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز با قیمت 80000,خرید کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز فقط 80000,خرید nashre Cheshmeh کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز,خرید nashre Cheshmeh با قیمت 80000,kharid کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز,gheymat کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز,