خرید فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای 


قیمت : 522900 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای 


قیمت فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای


 


نقد و بررسی تخصصی

«فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه‌ی سرمه‌ای» با طرح سنتی خود، به خانه‌ی مدرن شما اصالتی از فرهنگ و هنر ایرانی می‌دهد و زیبایی‌اش را دوچندان می‌کند. نقوش سنتی و زیبایی که با رنگ‌های متنوع و شاد تمام زمینه‌ی سرمه‌ای‌رنگ این اثر را پوشانده‌اند، در کنار هم محصولی جالب‌توجه ساخته‌اند که به هر فضایی رنگ و بوی سنتی می‌بخشد.

ویژگی‌های فرش ماشینی


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


زمینه‌ی سرمه‌ای این فرش ماشینی زیبا با نقوش سنتی پوشانده شده و سطح آن با رنگ‌های شاد ظاهری جذاب به خود گرفته است که در همان نگاه اول، حس‌وحال فرش‌های سنتی و دستبافت را القا می‌کند. «فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه‌ی سرمه‌ای» محصولی زیباست که علاوه‌بر طرح‌های اصیل ایرانی که در نقشه‌ی آن استفاده شده، با رنگ‌های سنتی تزیین شده است. این ویژگی‌ها آن را به یکی از انتخاب‌هایتان برای قراردادن در اتاق نشیمن خانه‌ تبدیل می‌کنند. خصوصا اگر به دنبال فرشی با زمینه‌ی تیره باشید و طرح‌های سنتی زیبا و رنگ‌های شاد همیشه نظرتان را به خود جلب کند و درعین‌حال بخواهید یک فرش زیبا را در ازای مبلغی متناسب در اختیار داشته باشید. این محصول اثری زیبا از شرکت فرش «ساوین» است که با طرح سنتی خود، به خانه‌ی مدرن شما اصالتی از فرهنگ و هنر ایرانی می‌دهد و زیبایی‌اش را دوچندان می‌کند. این محصول با عنوان طرح «هریس» در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و در طراحی آن به استفاده از نقوش ظریف سنتی ایرانی توجه شده است. با توجه به فضایی که در نظر گرفته‌اید، می‌توانید هر یک از متراژ‌های یک‌ونیم‌متری، چهارمتری، شش‌متری و نه‌متری این مدل را انتخاب کنید. این فرش ماشینی با تعداد 320 شانه‌ در یک متر، بافتی قابل‌قبول دارد و با توجه به قیمت مناسبش، انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. بافت آن با استفاده از نخ پنبه و پلی‌استر انجام شده است. تنوع رنگ‌های استفاده‌شده در این فرش به هشت رنگ می‌رسد. این فرش زیبا و خوش‌نقش‌ونگار به‌عنوان یک محصول اصیل ایرانی، اثری خوش‌نقش‌ونگار است که با رنگ‌های زیبا و جذابش، به‌سرعت به عضو جدانشدنی دکوراسیون خانه‌تان تبدیل خواهد شد.


 



تصاویر بیشتر


 



فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای
فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای
فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای


 


 




خرید فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای ارزان,فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,Miscellaneous با قیمت ارزان,خرید پستی فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای,خرید اینترنتی فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای,خرید فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای با قیمت 522900,خرید فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای فقط 522900,خرید Miscellaneous فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای,خرید Miscellaneous با قیمت 522900, پلی ساختم فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای خرید فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای قیمت : 522900 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای قیمت فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سر خرید فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای ارزان,فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,Miscellaneous با قیمت ارزان,خرید پستی فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای,خرید اینترنتی فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای,خرید فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای با قیمت 522900,خرید فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای فقط 522900,خرید Miscellaneous فرش ماشینی ساوین طرح هریس کد FSM23 زمینه سرمه‌ای,خرید Miscellaneous با قیمت 522900,